Ana Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Er skikkelig irritert på meg selv for at jeg gidder å følge med på det, men har såklart greid å bli hekta... :oops: Så på reklamen for neste episode at det er noen som har sex, noen som vet hvem det er?? (har en følelse av at det er Alex og Elisabeth). Uff, får helt vondt i magen av å se på, men klarer ikke å la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har sett den ferdig..så jeg vet allt..... Men sier ikke noe...du får bare vennt å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ana, ikke innlogget Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Nei, nei, nei, fortell!!!! Jeg orker ikke vente en hel uke på å finne det ut!!! (desperat! :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Vet iallefall at det blir slutt mellom 3 av parene.... At de gidder å melde seg på noe sånt! Blir nesten provosert jeg....Men jeg tenker som slik at da kan de jo ikke ha noe bra forhold fra før, siden de må "teste det ut"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 to par går fra hverandre et par blir disket og et par gifter seg på stranden...hvem som gjör hva det får dere vennte å se :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvem som gifter seg på stranda er jo lett å gjette da .. Men jeg er helt enig i det Eywon sier..Når man må dit for å "teste" forholdet, så kan da umulig forholdet være særlig bra fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå