Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket
Skrevet

har nylig blitt sammen med verdens mest fantastiske gutt.. jeg er kjempeforelsket i ham, og han sier han er forelsket i meg og. på tirsdag reiste han til praha med noen kompiser. vi har pleid å sende mld til hverandre en til to ganger pr dag helt siden vi ble kjent, men nå har jeg plutselig ikke hørt noe siden tirsdag.

tenker at det for så vidt er greit siden han er på ferie, han har det sikkert kjempegøy, og vil ikke 'mase' på han. men jeg sendte to mld på onsdag som jeg ikke har fått svar på, blant annet om at jeg har fått meg jobb. det er veldig stort for meg, og jeg hadde faktisk ventet å få en gratulasjon innen en dag eller to i hvertfall. men det er kanskje jeg som har for høye forventninger? hadde forventet det samme hvis jeg hadde sendt den meldingen til en venninne...

merker jeg ikke klarer tenke helt rasjonelt siden jeg er så forelsket, har bare vært i ett dårlig forhold før, så er litt uerfaren og har ikke så gode erfaringer fra tidligere. men prøver å være veldig bevisst på at det ikke skal ødelegge, at min usikkerhet kommer fra disse erfaringene og litt dårlig selvtillit, og at det ikke har noe med han å gjøre. men merker jeg blir veldig redd for å miste han når han plutselig ikke svarer... :sukk:

uff, merker dette ble litt langt og muligens en smule patetisk, mn trengte bare å få det ut. begynner å tenke alt mulig rart når det plutselig ikke kommer noe svar. forhåpentligvis er det jo ingenting.. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke vil svare fordi det er dyrt å sende meldinger fra utlandet

Gjest jente27
Skrevet

Hei

Kanskje han ikke har dekning på tlf sin. Har han kontantkort?

Skjønner du bekymrer deg, vi jenter gjør ofte det unødvendig.. :)

Skrevet

Mulig han ikke har mottatt meldingene dine ja. Ikke bli for overanalyserende :kaffe:

Gjest Gjest
Skrevet

Alternativer:

* Han er død eller bevisstløs

* Han er lei av deg

* Noe feil med telefonen eller mangler dekning

* Han er gjerrig

Skrevet

Enig med resten - ofte surr med meldinger til og fra utland. Tror jeg ville forsøkt å slappe av var jeg deg :)

Skrevet

Han har glemt ladern hjemme og er tom for batteri.

Gjest Gjest
Skrevet

En ting til:

* Han måtte slå av telefonen på flyet og husket ikke PIN koden

Skrevet (endret)

enig i flere av forslagene her

i tillegg:

*telefonen er stjælt

*mista telefonen i fylla (praha =billig øl i store mengder sist jeg sjekka)

Synes ikke du skal ringe han, det er vel ikke så lenge til han kommer tilbake? Skjønner allikevel at du synes det er rart.

Men slapp av, så får du forklaringa når han er hjemme igjen:)

Endret av frøken13
Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir litt nervøs nå.. Det er det som er så kjedelig med å være så forelska i et nytt forhold, man blir usikker og stressa av sånne bittesmå ting.

Jeg er ikke enig i at du bør ringe han, men jeg er enig med de andre i at det sikkert er et eller annet galt med mobilen hans. Enten det er dårlig dekning, at han glemte lader, eller noe sånt.. Prøv så godt du kan og vent til han kommer hjem, så skal det sikkert vise seg at det er en god forklaring :)

Lykke til i hvert fall! Vet så alt for godt hvordan det der føles: man vil ikke være masete, og man vil ikke være overanalyserende.. men så blir man stressa allikevel og klarer ikke å gjøre noe med det. Så føler med deg :klem:

Gjest Gjest
Skrevet
En ting til:

* Han måtte slå av telefonen på flyet og husket ikke PIN koden

Dette skjedde meg da jeg reiste til London i fjor sommer. Følte meg temmelig hjelpeløs og dum da, gitt....

Kunne selvfølgelig bruke telefonen på hotellet, men det ville blitt temmelig dyrt, tror jeg.

Gjest Yihaa
Skrevet
Jeg er ikke enig i at du bør ringe han, men jeg er enig med de andre i at det sikkert er et eller annet galt med mobilen hans.

Jeg skjønner ikke dette her!

Hvis hun har en kjæreste (som i tillegger verdns fantastiske gutt) og hun ikke har hørt fra ham på 5 dager og han svare ikke på hennes meldinger, så kan hun ikke ringe ham? Hvorfor ikke? Vil det bli oppfattet som mas, mener du?

Gjest Yihaa
Skrevet
Kanskje han ikke vil svare fordi det er dyrt å sende meldinger fra utlandet

Tuller du nå?

Ville du ha brydd deg om det kostet en eller fem kroner å sende en melding til kjæresten din for å gratulere med ny jobb?

Skrevet

Nja jeg vet ikke jeg. Jaja, hun kan vel kanskje godt ringe, men jeg har i hvert fall tidligere opplevd at han blir stressa av det. Jeg bare vet hvor lett det er så stresse unødvendig over slike ting, og de sunneste forholdene er jo de hvor man ikke må ha kontakt hele tiden, og det er fint å starte sånn allerede fra begynnelsen av. Selv om jeg som sagt skjønner godt hvorfor hun lurer fælt på hvorfor hun ikke har hørt noe fra han, fordi jeg er sånn selv.

Men jeg orker ikke noen lang diskusjon om det. Bare tenkte det ikke var noe vits i å ringe helt til Praha for å spørre hvorfor han ikke har svart på meldingene. Da føler hun seg kanskje masete dersom han faktisk tar telefonen, noe hun skrev innledningsvis at hun ikke ville føle. That's all.

Skrevet

Jeg synes nå det er litt rart.

Hvis jeg var i utlandet og telefonen klikka eller forsvant, ville jeg funnet en telefon og sagt fra om det, så ikke min kjære skulle engste seg over å ikke høre fra meg.

Men det er nå meg, da...

Gjest Gjest_EM_*
Skrevet
har nylig blitt sammen med verdens mest fantastiske gutt.. jeg er kjempeforelsket i ham, og han sier han er forelsket i meg og. på tirsdag reiste han til praha med noen kompiser. vi har pleid å sende mld til hverandre en til to ganger pr dag helt siden vi ble kjent, men nå har jeg plutselig ikke hørt noe siden tirsdag.

tenker at det for så vidt er greit siden han er på ferie, han har det sikkert kjempegøy, og vil ikke 'mase' på han. men jeg sendte to mld på onsdag som jeg ikke har fått svar på, blant annet om at jeg har fått meg jobb. det er veldig stort for meg, og jeg hadde faktisk ventet å få en gratulasjon innen en dag eller to i hvertfall. men det er kanskje jeg som har for høye forventninger? hadde forventet det samme hvis jeg hadde sendt den meldingen til en venninne...

merker jeg ikke klarer tenke helt rasjonelt siden jeg er så forelsket, har bare vært i ett dårlig forhold før, så er litt uerfaren og har ikke så gode erfaringer fra tidligere. men prøver å være veldig bevisst på at det ikke skal ødelegge, at min usikkerhet kommer fra disse erfaringene og litt dårlig selvtillit, og at det ikke har noe med han å gjøre. men merker jeg blir veldig redd for å miste han når han plutselig ikke svarer... :sukk:

uff, merker dette ble litt langt og muligens en smule patetisk, mn trengte bare å få det ut. begynner å tenke alt mulig rart når det plutselig ikke kommer noe svar. forhåpentligvis er det jo ingenting.. :rødme:

Akkurat det har jeg opplevd.Det var rett & slett ikke dekning ned til det landet med det selskapet jeg brukte:)

Ikke stress mer med det.

Ikke lag problemet større og dropp bekymringene!

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Husket du å taste +47 foran telefonnummeret hans?

Gjest Piper
Skrevet
Nja jeg vet ikke jeg. Jaja, hun kan vel kanskje godt ringe, men jeg har i hvert fall tidligere opplevd at han blir stressa av det. Jeg bare vet hvor lett det er så stresse unødvendig over slike ting, og de sunneste forholdene er jo de hvor man ikke må ha kontakt hele tiden, og det er fint å starte sånn allerede fra begynnelsen av. Selv om jeg som sagt skjønner godt hvorfor hun lurer fælt på hvorfor hun ikke har hørt noe fra han, fordi jeg er sånn selv.

Men jeg orker ikke noen lang diskusjon om det. Bare tenkte det ikke var noe vits i å ringe helt til Praha for å spørre hvorfor han ikke har svart på meldingene. Da føler hun seg kanskje masete dersom han faktisk tar telefonen, noe hun skrev innledningsvis at hun ikke ville føle. That's all.

Den dagen man føler at man maser på kjæresten/samboeren/mannen sin, er den dagen ejg ville avsluttet forholdet. Jeg kaller det ikke sunt i det hele tatt, der man hele tiden må tenke over når man kan og om man bør ringe den andre. Har man lyst så ringer man, og blri den andre stresset av det hadde han ikke vært mye verdt i mine øyne.

Og hadde ikke min kjæreste hørt av seg på fem dager, ville jeg tolket det slika t jeg ikke betydde noe særlig for han. Foruten når han var hjemme,f or da passet det greit å ha meg der liksom.

Og tenk jeg har et veldig sunt forhold, der vi kan snakke om alt, ringe hverandre så ofte vi vil, og det uten at den andre blir stresset av det. Det handler ikke om å måtte ha kontakt hele tiden, men at man har lyst til å høre hvordan det står til, og som i TS sitt tilfelle fortelle at hun har fått seg jobb. Kan man ikke ringe om slike ting, er ikke forholdet mye sunt i mine øyne.

Til TS:

Gjør det du har lyst til, for han er ikke den eneste i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...