Gjest jåla Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har veldig lyst til å ta manikyr, men har dårlig råd. Finnes det steder i Trondheim der man kan få gjort dette billig? F.eks noen skoler der man får manikyr billig fordi elevene skal lære
superMe Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Dette har jeg også lurt på! Bor i Trondheim selv og har veeeeldig lyst på manikyr! Men det eneste jeg vet om er H2, en venninne tok manikyr der, men det kosta rundt 700,- og det har jeg ikke råd til :|
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Prøv utenfor byen - f eks i Klæbu koster det rundt 300 kr å klippe seg hos en flink frisør, jeg antar at manikyr også er billigere der enn i sentrum. Se i telefonkatalogen/gulesider.no hva som er av tilbud. Dyrt å ta buss ut, men om du uansett kjører bil vil jeg tro det kan lønne seg.
superMe Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Tok et søk, og da kom jeg frem til Neglakademiet. De holder kurs hvor de trenger modeller, se her. Når man klikker på "trykk her" så fikk jeg hvertfall bare opp kode i e-post feltet, men klarte å se adressa innimellom alt rotet Legger den ikke ut her, tilfellet den blir fanget opp av spam sites osv, men bare å sende en PM om noen er interessert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå