Gjest tasha Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 som topic sier:) prøvde ut et kjerringråd med gjær som ansiktsmakse, den var ikke så ille, noen som har noen andre artige og bra tips som funker...?
Gjest Elfrida Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Grovt havsalt og olivenolje er en kjempefin skrubb for kroppen. Jeg bruker den noen ganger når hendene er tørre, de blir myke og fine etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Du finner utallige kjerringråd på http://www.kjerringrad.com Det er en del ganske sære der men noen funker sikkert også som topic sier:) prøvde ut et kjerringråd med gjær som ansiktsmakse, den var ikke så ille, noen som har noen andre artige og bra tips som funker...?
Rexina Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Tips jeg fikk av en hudpleier: Skrubb til ansiktet: Olivenolje, brunt sukker/kamillete og litt presset sitron. Maske: Grönnleiremaske eller honningmaske funker som bare det. Grönnleire trekker ut urenheter og gir glöd. Honning har en legende effekt på huden og tilförer fuktighet.
Gjest tasha Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Tips jeg fikk av en hudpleier: Skrubb til ansiktet: Olivenolje, brunt sukker/kamillete og litt presset sitron. Maske: Grönnleiremaske eller honningmaske funker som bare det. Grönnleire trekker ut urenheter og gir glöd. Honning har en legende effekt på huden og tilförer fuktighet. flott, må prøves:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå