Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei,, Jeg er 28 år og har PCO. Har gått til homeopat for å sette igang syklusen.. og rett før påsken kom min første menstruasjon siden jeg var 15. kjempe glad!!Mandag 24 mars ( mandagen som akkuratt var ) var min dag 14. i syklusen. Vi hadde sex eller samleie om du vil, dag 14 og dag 16. I dag.. lørdag 29 mars,, var jeg kjempe kvalm da jeg sto opp,, og nå kommer jeg akkuratt fra toalettet hvor jeg har kastet opp ... masssse! Kan man merke det på kroppen om man har blitt gravid etter bare noen dager.?? Kan dette være homeopatien.. ( var hos henne på torsdag og fikk nye nåler i ørene) kanskje jeg blir kvalm av det?? Er det noen som har samme erfaring eller vet noe om dette...! Blir bare så inmari nysgjerrig! Kjærsten sier jeg skal roe meg ned.. men blir jo så gira.. veldig lyst på barn. håper på svar!!!
Carebear1 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Selvsagt kan du være gravid. Men det kan ingen her svare på. Hva med å kjøpe en test i stedet? :klø:
Gjest Gjest_jette26_* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei.. tror nok det er litt tidlig og kjenne kvalmen allerede en uke etter eggløsning,men..eller fem dager som i ditt tilfelle....beklager!! men håper selvfølgelig på det beste...klem
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Selvsagt kan du være gravid. Men det kan ingen her svar på. Hva med å kjøpe en test i stedet? :klø: takk for svar,,! Ja glemte si at jeg har jo selfølgelig tatt test. Men den vil jo ikke utløses enda anyways... for hvis jeg er gravid ... så er jeg jo ikke akkuratt så mange dagene på vei.
Ciara Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Det kan dessverre ingen her svare på. Du må nok smøre deg med tålmodighet til du kan ta en test
Gjest Helen Parr Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror ikke de hormonelle endringene i kroppen som vanligvis utløser kvalme, hadde gjort seg gjeldende etter bare fem dager. Da har ikke engang et befruktet egg festet seg.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Det kan selvfølgelig godt hende at du er gravid - hvem vet, ikke vi i allefall - men det er ikke derfor du kaster opp. En graviditet gir ikke kvalme så tidlig som et par dager etter befruktningen.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror ikke de hormonelle endringene i kroppen som vanligvis utløser kvalme, hadde gjort seg gjeldende etter bare fem dager. Da har ikke engang et befruktet egg festet seg. sant!! Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå