Gjest My Space (MSN) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei, Jeg har lest at de som ønsker kan opprette seg en egen MY Space side på nett. Har forstått det sånn at om man ønsker, så kan denne stilles inn slik at ingen andre har tilgang til den. Det er der jeg er litt skeptisk.... Er det virkelig så sikkert som de reklamerer for? Ikke at jeg har så mye å skjule i den forstand, men jeg er på utkik etter et sted jeg kan lage meg en slags egen "dagbok" med både skrift, bilder, filmklipp osv. Noe av det jeg vil ha der er ganske så personlig for meg, og ikke noe jeg under noen omstendigheter ønsker at andre skal kunne få tilgang til. Hensikten min med å opprette en sånn side, er kun for å hjelpe meg selv med en del ting. Er det slik at de som jobber på MSN kan "haccke" seg inn på kontoen din og lese hva som står der evt.? Hvis jeg kan være helt sikker på at ingen kan komme inn på denne siden, så er det muligens noe jeg vurderer. Vet at mange syns det er artig å dele det meste med venner osv. på nett, men jeg er en mye mer privat person. Dessuten så ønsker jeg å legge ut ting som egentlig bare er til nytte for meg, så derfor dette ønsket/kravet om full anonymitet. Hvordan er deres erfaringer med My Space og/eller evt andre sider som tilbyr noe av det samme? Ønsker å høre alle mulige erfaringer, både mht anonymitet, sikkerhet, brukervennlighet, er siden lett å oppdatere eller er det et ork? Hva med ulike funksjoner? Fungerer de som de skal, savner du noe eller er det for mye dill? Kort sagt; educate me :-) Setter stor pris på svar
Gjest StockDama Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 http://www.livejournal.com/ de har jeg brukt før. http://www.myejournal.com/ denne skal visst ikke være så værst.
Gjest TS Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar Den livejournal virket veldig bra, tror kanskje jeg skal prøve den :-)
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ville bare si at MySpace og MSN ikke har noe som helst med hverandre å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå