Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leting etter gulvlysestaker, helst i mørkt treverk. Er det noen som har bilder av noen slike? Har vegglysestaker og taklampe i Perfect Homes Provence, men jeg synes gulvlysetakene i den serien er for lav. Er det noen som vet om det finnes noe i lignende stil... eller helt annerledes??? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du finner noe her:

http://www.blackdesign.no/

Orket ikke å lete for deg, men vet at jeg har sett gulvlysestaker i mørkt tre i butikker som fører varer fra Black Design.

Gjest antigartner
Skrevet

I bloggen står det jo rett fram at den er fra Hilmers hus. www.hilmershus.no

Til TS: jeg ville sett meg om på Black Design først. Mørke lysestaker ligger jo veldig i deres gate.

Kremmerhuset er en annen ide. www.kremmerhuset.no

Gjest Tnita
Skrevet

Så flott! Skal ta en telefon til de på mandag. :) Takk for tipset!

Skrevet

FRYD har utrolig mye fint!!! :) Var innom siden og så på den gulvlysestaken, men det stod ikke høyden på den... Klarte heller ikke å trykke meg inn på "mer info". Så at de hadde mange forskjellige gulvlysestaker, men jeg er ute etter noen som er over 1 meter høy - gjerne 110 - 120 cm....

Skrevet

Kom inn på infoen nå, og den 5-arma lysestaken er bare 34 cm høy... :(

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet Covent Garden har hatt lysestaker som er over 1 meter høye. Kanskje det er noen butikker i nærheten der du bor som selger varer derfra?

Gjest Gjest
Skrevet
Der var det og utrolig mange fine ting, men der var det jo ingen informasjon om produktene...

Det er nok fordi det ikke er noen nettbutikk, men en leverandør. Ta kontakt med nærmeste butikk som forhandler varer fra Covent Garden og forhør deg, eller ring direkte til leverandøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...