waco Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 For dere damer der ute som ikke vet hva pungspreng er for noe, kan jeg forklare nå. Dersom en mann etter pubertetsalder opplever ujevn forsyning av sædleveralsen så kan han oppleve pungspreng. la meg forklare, - sperm, altså sæd blir produsert i ballesteinene som ligger i pungen. Denne trenger å tømmes en gang i blant ellers blir tanken full. Som alle vet er det våte drømmer eller ejulekasjon som forårsaker dette. En mann som ikke har våte drømmer, - tvert om, - heller marereritter i stedet må få utløsning på en eller annen måte. Man kunne ronket, men har man dame og investerer i samboerskap kan man heller foretrekke å få valuta for besværet med å bo med ei dame. Hva når dama ikke vil? Noen som har gode forslag til foreslåelser man kan gjøre for å overbevise dama at denne felleskostnaden som pungspreng årsaker gjør samboerskapet tverrere enn nødvendig for dere begge?
Alice Ayres Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Denne trenger å tømmes en gang i blant ellers blir tanken full. Dette blir vel litt ris til egen bak, skulle jeg mene. Jo oftere man tømmer en tank, desto oftere fylles den igjen - og hvis man ikke er særlig gira på å tømme den i utgangspunktet, vil man vel ikke bidra med handling som vil kreve mer egeninnsats? En mann som ikke har våte drømmer, - tvert om, - heller marereritter i stedet må få utløsning på en eller annen måte. Stakkars, Waco. Det virker som om du trenger trøst, og ikke mere sex. Kanskje trenger du en klem og noen Klenex. Noen som har gode forslag til foreslåelser man kan gjøre for å overbevise dama at denne felleskostnaden som pungspreng årsaker gjør samboerskapet tverrere enn nødvendig for dere begge? Jeg foreslår at man oppretter en felleskonto i en sædbank, hvor de utstyrer deg rikelig med hjelpemidler slik at dere begge to kan ha glede av de øknomiske avkastningene. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå