Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hei. Er det noen som vet om msn-loggen min blir lagret automatisk? I så fall, hvor kan jeg lese den? Håper på svar
lunina Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Den lagrer seg ikke automatisk med mindre du har krysset av for det ved første gangs samtale på msn. Dessverre? Typen min krysset av for det, og i kveld fant jeg ut at han har mast og mast på den stakkers jenten i måneder etterpå. Iallefall finner du en mappe som heter Logs, eller logg eller liknende, inne på dine dokumenter, nedlastninger eller mottatte filer:)
Gjest TS Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Den lagrer seg ikke automatisk med mindre du har krysset av for det ved første gangs samtale på msn. Dessverre? Typen min krysset av for det, og i kveld fant jeg ut at han har mast og mast på den stakkers jenten i måneder etterpå. Iallefall finner du en mappe som heter Logs, eller logg eller liknende, inne på dine dokumenter, nedlastninger eller mottatte filer:) Tusen takk for svar Men så trist at kjæresten din har mast på en annen jente... Huff da.. Sender deg en god klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå