Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Purple
Skrevet

Jeg bestilte fra LaRedoute 6.mars. 18.mars fikk jeg mail om at nå var ordren min pakket og sendt. Når jeg logger inn på Min side på laredoute.no, står det at ordrestatusen er Levert, men det står ikke noe kollinummer. Pakken skal leveres til min lokale ICA-butikk. Er det derfor det ikke er noe kollinummer, fordi det hører til Posten?

Hvor lang tid tar det før de sier at ordren er sendt til den faktisk kommer? Syns det har tatt litt lang tid nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg bestilte fra LaRedoute 6.mars. 18.mars fikk jeg mail om at nå var ordren min pakket og sendt. Når jeg logger inn på Min side på laredoute.no, står det at ordrestatusen er Levert, men det står ikke noe kollinummer. Pakken skal leveres til min lokale ICA-butikk. Er det derfor det ikke er noe kollinummer, fordi det hører til Posten?

Hvor lang tid tar det før de sier at ordren er sendt til den faktisk kommer? Syns det har tatt litt lang tid nå...

Nå har det jo vært påske store deler av tiden siden 18. mars.

Men likevel går det an å spørre dem på ICA om de kan se etter en pakke med ditt navn. Jeg gjorde dette en gang med en H&M-pakke selv om jeg ikke hadde fått noen melding om at jeg kunne hente den, og jeg fikk pakken.

Endret av Anemsi
Skrevet

Det har bestandig vært tull når jeg har bestilt derifra! Sist tok det 2 måneder..

Skrevet

la redoute sender ikke med posten, men med tollpost. Ellos har også begynt med det.

Gjest Gjest
Skrevet

LaRedoute er håpløse på levering.

Enten tar det en evighet eller så er varen plutselig ikke på lager og de skal sende om noen mnd og noen mnd, helt til de plutselig ikke får den inn lenger.

Selv når ingenting uforusett skjer tar det likevel 3-4 uker lenger enn Ellos og HM.

Jeg har også en bestilling fra tidlig i Mars jeg går og venter på og de har fremdeles ikke sendt den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...