Kvist Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Pleier aldri/sjelden å ha EL, er derfor veldig usikker på om og i såfall hva slags symptomer kroppen gir på EL. Men i kveld har jeg tatt Ovitrelle-sprøyte, og da skal jeg jo få EL om en 36 timers tid. Tenkte jeg skulle følge litt med og være obs på symptomene for å kanskje kunne kjenne igjen noe en annen gang. Og da er spørsmålet: Dere som har EL på egenhånd, men har fått Ovitrelle i forbindelsen med forsøk, var symptomene på EL annerledes? Sterkere kanskje? Har til vanlig sykluser på 40-100 dager, så da er det vanskelig å vite akkurat hvilke dager man skal være ekstra obs på symptomer, eller ta EL-tester for den saks skyld.
Lilletrollet Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hatt sterkere smerter de gangene jeg har satt Ovitrelle i forbindelse med forsøk,men jeg vet ikke om det kan ha noe med at jeg hadde mange fler modne eggposer enn vanlig! Det har jo en innvirkning det også! Jeg har ofte smerter ved eggløsning på venstre side til vanlig også...og de gangene jeg har hatt forsøk har det jo vært eggløsning fra begge sider også...
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Da jeg satte Ovitrelle fikk jeg eggløsningsslim som jeg aldri hadde hatt før. Var ikke tvil om at jeg eggløsning for å si det sånn
^^Sunny^^ Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg kjente ikke noe anderledes når jeg satte ovitrelle.. Har til vanlig smerter FØR eggløsning, og det var likt den mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå