valmue Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 Vet noen om de selger Stila produkter på Kastrup, København?
Piglet Skrevet 7. mai 2003 #2 Skrevet 7. mai 2003 Er ikke helt sikker, men det tror jeg IKKE de gjør... Piglet
Gjest Étoile Skrevet 7. mai 2003 #3 Skrevet 7. mai 2003 Vet ikke om de selger Stila, med de selger Origins!! Prøv f.ex saltskrubben, den er superdeilig!!
Gjest sexysadie Skrevet 7. mai 2003 #4 Skrevet 7. mai 2003 husker ikke,men jeg kan finne d ut til imorgen.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #5 Skrevet 7. mai 2003 Handla nettopp på Kastrup og er 99% sikker på at de ikke har Stila. Men de har mye annet rart da...................
valmue Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2003 husker ikke' date='men jeg kan finne d ut til imorgen.[/quote'] Kjempefint hvis du kan det ss!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Nei, taxfreen på Kastrup har sluttet å selge Stila dessverre. Men de selger en del andre merker man ikke får tak i i Norge ennå, f.eks MAC. Koster 92 danske kr for en øyenskygge, dvs ca 102 norske. Og ca 107 norske for en lipglass. I København har de i tillegg Nouba og Smashbox, og jeg tror de har Becca også. God kvalitet!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Nei, taxfreen på Kastrup har sluttet å selge Stila dessverre. Men de selger en del andre merker man ikke får tak i i Norge ennå, f.eks MAC. Koster 92 danske kr for en øyenskygge, dvs ca 102 norske. Og ca 107 norske for en lipglass. I København har de i tillegg Nouba og Smashbox, og jeg tror de har Becca også. God kvalitet! ← Update: nei, Becca finnes i Stockholm, ikke København. Synd for jeg skal til København om noen uker.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Her får du kjøpt Stila. Ikke det samme som å kjøpe over disk, men greit om man vet hva man skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå