Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om de selger Stila produkter på Kastrup, København?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker, men det tror jeg IKKE de gjør...

Piglet

Gjest Étoile
Skrevet

Vet ikke om de selger Stila, med de selger Origins!! Prøv f.ex saltskrubben, den er superdeilig!!

Gjest sexysadie
Skrevet

husker ikke,men jeg kan finne d ut til imorgen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Handla nettopp på Kastrup og er 99% sikker på at de ikke har Stila. Men de har mye annet rart da...................

Skrevet
husker ikke' date='men jeg kan finne d ut til imorgen.[/quote']

Kjempefint hvis du kan det ss!

• 3 år senere...
Skrevet

Nei, taxfreen på Kastrup har sluttet å selge Stila dessverre. Men de selger en del andre merker man ikke får tak i i Norge ennå, f.eks MAC. Koster 92 danske kr for en øyenskygge, dvs ca 102 norske. Og ca 107 norske for en lipglass.

I København har de i tillegg Nouba og Smashbox, og jeg tror de har Becca også. God kvalitet! :)

Skrevet
Nei, taxfreen på Kastrup har sluttet å selge Stila dessverre. Men de selger en del andre merker man ikke får tak i i Norge ennå, f.eks MAC. Koster 92 danske kr for en øyenskygge, dvs ca 102 norske. Og ca 107 norske for en lipglass.

I København har de i tillegg Nouba og Smashbox, og jeg tror de har Becca også. God kvalitet!  :)

Update: nei, Becca finnes i Stockholm, ikke København. Synd for jeg skal til København om noen uker. ;)

Skrevet
Her får du kjøpt Stila. Ikke det samme som å kjøpe over disk, men greit om man vet hva man skal ha. :sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...