Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er billettene i boks, og leilighet leid i sentrum av byen på Pest-siden. Nå er jeg nysgjerrig på om noen av dere som har vært der kan anbefale aktiviteter, butikker, severdigheter, alt-mulig som "må oppleves" når man er der.

Vi er et par som skal reise i slutten av april og skal være der i 5 dager, og er ikke party-mennesker..lenger :sukk: , men liker puber og kafèer :kaffe:

Er veldig glad i å lage smykker, så vært artig å finne en butikk med perler og sånt stuff..

Hvilke suovenirer bør/"må" vi få med oss? Og hvilke steder har varme kilder, kanskje litt utenfor turistløypa...?

Tar imot alt av tips med stoooor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tidligere snakka varmt om Gellert. Det er absolutt et spaanlegg som bør besøkes.

I tillegg spiste vi en fantastisk middag i Budapest. Husker hverken gatenavn eller restaurantnavn, men: Du går gata mellom McDonalds og markedshallen. Jeg tror det var i første eller andre kvartalet - på samme side som mcdonalds. Restauranten hadde noen få stoler og bord på utsiden av døra og var en argentinsk biffrestaurant.

Vi satt også endel på et nydelig vinsted på pest-siden. Dette stedet lå langs promenaden ved Donau på et gatehjørne. Vi kikka rett over på den store borgen.

Hmm - vet ikke om det var til mye hjelp dette her. Husker jo hverken navn eller gater lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...