Serina Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 I dag har jeg kjøpt ny mascara. Skulle egentlig ha noe annet, men hun som hjalp meg hadde så nydelige øyenvipper at jeg måtte kommentere det. Hun brukte Chanel Inimtable, og jeg endte opp med å kjøpe en. Bånn gass hjem for å prøve, og den var fantastisk. Lange fine vipper som ikke klebrer seg sammen. Børsten var av gummi og veldig god til å legge på. Jeg har i utgangspunktet lange vipper i fra før, så jeg fikk det rene diva-blikket. Har ikke hatt den på i så mange timer, så jeg vet ikke om den holder hele dagen. Men til nå er dette det beste jeg har prøvd.
Rosalie Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Bare så synd at Dior pumper fulle produktene sine med parfyme og annen dritt, slik at jeg og veldig mange andre får allergiske reaksjoner mot de... Wadjet <- Tidligere elsker av DiorShow.
Gjest Golden Girl Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Er den vannfast? Hvis ikke kan jeg bare glemme den.
superMe Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Og hvor kan den kjøpes? :D Overalt hvor kosmetikk finnes, eller...?
Serina Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Du må i alle fall lete i et parfymeri som forhandler Dior. Men det tror jeg du vil finne ganske mange steder. Ellers så kan du prøve SN, LF eller ebay. Der er det nok billigere enn det jeg betalte (kr 240).
Rosenrød Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Dette er en Chanelmascara, så dumå i et parfymeri som fører Chanel, ikke Dior.
Serina Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 Dette er en Chanelmascara, så dumå i et parfymeri som fører Chanel, ikke Dior. Uff, min feil. Chanel, jeg mener Chanel. sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå