Gjest TheBoyWithin Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Det kan virke som en merkelig tittel, men jeg tror Dere forstår og kan gi meg råd. For å gjøre det enkelt å forstå; - Jeg har fått kontakt med endel jenter opp gjennom livet, men ingen bekjentskaper har utviklet seg til noe langvarig og seriøst - Jeg hadde en sommerflørt med ei i godt over 1 måned for noen år tilbake - da ble jeg stormende betatt og det pirret inni meg hver gang jeg så denne personen - NÅ har jeg truffet ei ny jente. Hun er hyggelig - vi har hatt noen få møter. Men; jeg er liksom ikke forelsket - det pirrer liksom ikke inni meg. Hun er jo ganske søt, hyggelig og virker veldig fornuftig - på en god måte. Har Dere noen tips? Kan jeg på mirakuløst vis sette forelskelsen i gang i meg? Eller vil hun kanskje bare måtte gli over i litt mer enn god venn? Hmm - Dere jenter vet vel det meste.... :-)
Alice Ayres Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Dette er ikke ment som en fornermelse, ei heller nedlatende, men jeg må spørre deg om alderen din? Kan hende du er mer forelsket i forelskelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå