Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Del Skrevet 28. mars 2008 sjekker ut hotellsider for å bestille. Men vil ha hotell i sentrum (nær shopping)...hvor skal jeg da søke: Gamla stan, Norrmalm, Østemalm, Sødermalm, Sodertalje, solna, Täby,Vasastaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solna Skrevet 28. mars 2008 #2 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg og typen bodde i Solna i sommer. Er en god 10 minutter med tbane men den gikk ca 4-5 ganger i timen så det var ikke noe problem. men var jo ikke sentralt i det hele tatt, hvis det er det du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 28. mars 2008 #3 Del Skrevet 28. mars 2008 Var på jentetur til Stockholm i påsken. Bodde på hotell Birger Jarl i tulegt. Kjempefint hotell og supersentralt! ti min gange fra drottningagt, masse shopping og ti min med tai til gamlastan/stureplan. Anbefales! Kommer til å bo der når jeg drar tilbake med samboeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Magdalena_* Skrevet 28. mars 2008 #4 Del Skrevet 28. mars 2008 Vi giftet oss på den norske ambassaden i Stockholm og da bodde vi på Lady Hamilton Det ligger i Gamla Stan. Et annet koselig hotell i Gamla Stan er Lord Nelson som jeg tror eies av de samme som Lady Hamilton. Å bo i Gamla Stan er superkoselig og sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Del Skrevet 29. mars 2008 Sats på noe enten i Gamla Stan, eller i nærheten av Drottninggatan (lang shoppinggate i sentrum). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg bodde på Rica hotell Kungsgatan. Rimelig og så sentralt som man kan få det, rett ved siden av Drottninggatan som er den største handlegaten. I gangavstand til flybussen/flytoget på sentralstasjonen. Jeg hadde et rom uten vinduer og det var ikke noe støy selv om det var så sentralt. Frokosten var helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Del Skrevet 29. mars 2008 Enig i at Rica Kungsgatan er bra. Veldig god beliggenhet med tanke på shoppinggata og jernbane/busstasjonen. Kunne vært nærmere Gamla Stan, men ikke så langt å gå heller. Rommene uten vindu var bedre enn forventet, romslige og virket ikke klaustrofobisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. mars 2008 #8 Del Skrevet 31. mars 2008 Var på jentetur til Stockholm i påsken. Bodde på hotell Birger Jarl i tulegt. Kjempefint hotell og supersentralt! ti min gange fra drottningagt, masse shopping og ti min med tai til gamlastan/stureplan. Anbefales! Kommer til å bo der når jeg drar tilbake med samboeren også. Der bodde jeg og samboeren også da vi var der rett før jul. Hotellet var fint nok, badet var riktignok ganske stusselig og slitt. Men beliggenheten er topp, rett ved Stureplan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 3. april 2008 #9 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg bodde på Scandic Sergel Plaza sist jeg var i Stockholm (2 år siden). Det ligger kjempesentralt! Rett ved shopping i Drottninggatan og Gallerian og like ved NK. Det er ca 5 min å gå til Gamla Stan og ikke mye lengre til Stureplan. STORT hotell. Helt ok hotellstandard. Ikke så dyrt, heller, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå