Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har oppladbare batterier til fotokameraet mitt. For lenge siden blacka kameraet når jeg slo det på, selv om batteriene nettopp var ladet. Jeg sendte det inn til reperasjon i juni eller juli i fjor og det viste seg at det bare trengte nye batterier. I dag blacka det på samme måte igjen. Har ikke holdt mer enn i litt mer enn et halvt år da... Veldig rart synes jeg, men er det vanlig kanskje? Synes de forrige batteriene varte mye lenger... Kan man gjøre noe for å heve levetiden til batteriene?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Kan man gjøre noe for å heve levetiden til batteriene? Legge di i kjøleskapet når di ikke brukes i fotoapparatet.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Legge di i kjøleskapet når di ikke brukes i fotoapparatet. Det hjelper vel ikke? Andre forslag mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 F.eks oppladbare AA-batterier 1,2 V / 3,0 Wh, 2500 mAh...
Dru Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Du kan tømme batteriene før de lades helt opp, det skal være en egen greie på laderen til det formålet. Ut over det så er det sånn at de har begrenset levetid, det er det ikke så mye å gjøre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå