ofelia Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 er blitt invitert til en "temafest" der temaet er S hva kan man være da? gode forslag??
Gjest StockDama Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 syk skjære (som i pippipen..hvordan i allverden skrives det?) sild =D finn noen kjendiser med navn som begynner på s?
Gjest Ingrid BN Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Temafester er artig! Forslag: - sau - solsikke - sirkusartist - statue - sykepleier (sexy? Hehe) - snehvit - sjørøver - skiutøver - sigøyner Ja.. Det var da noe Lykke til!
ofelia Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 takk skal dere ha! mange gode forslag! aner fortsatt ikke hva jeg skal være så kom gjerne med flere forslag. kanskje sjørøver er enkelt?!
Gjest Ingrid BN Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 takk skal dere ha! mange gode forslag! aner fortsatt ikke hva jeg skal være så kom gjerne med flere forslag. kanskje sjørøver er enkelt?! Sjørøver er jo ganske enkelt i den forstand at du finner det meste på lekebutikker, og du slipper å sy noe selv Hadde nok valgt noe enkelt jeg også som det går an å kjøpe - slipper så mange forberedelser! Hehe.. Var en gang på et S-party, og da var det faktisk ei som kledde seg ut som en seng! Hun tok rett og slett en vanlig madrass som var 10 cm tykk, og skar ut hull til å tre hodet gjennom! *ler*
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 du og 4 venninner kan gå som spice girls.. eller syklist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå