Gå til innhold

Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen samme erfaring som jeg??

Jeg har spurt på flere frisørsalonger om brudefrisyre og makeup. Jeg synes at responsen jeg har fått har vært veldig laber...... Det virker ikke som om frisørene er så "keene" på å ta på seg et slikt oppdrag?

Noen sier: jo, vi kan ta hår, men ikke makeup, salongen er for liten til at du kan ha med kjole og kle deg om, vaktlister for sommer er ikke planlagt... osv osv. Jeg mister litt motet jeg...

Jeg bor på Lillehammer. Jeg vet at på Gjøvik og Hamar er det mange salonger som markedsfører seg som "bryllupssalonger" med "alt" inkludert. Ingen problem med noen ting, liksom...

Jeg blir så frustrert! Jeg gidder jo ikke reise lengre enn jeg må..

Hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor også på lillehammer, men nå skal jeg gifte meg på hamar, og det har ikke vært noe problem å finne frisør der, som du sier.. rart det der...

kommer ikke på noen i farta heller, på lillehammer altså.. men skal tenke på saken :)

Skrevet

Hvis du bor på Lillehammer så er det vel endel andre frisører i den byen? En slik behandling er jo frekt, :kjefte: jeg bor på Gjøvik, snakka med frisøren min i går ang prøvetime og selve dagen. Hun fortalte at de lærer sminke også på frisørskoler, dessuten etterutdanner de seg på mye av dette. Virker rart at de ikke er mer imøtekommende, for dette er jo gode penger for dem. Nei, gå til noen andre, ikke finn deg i slik behandling :nei: .

Den salongen og frisøren jeg bruker har fri både på prøvetimen (som jeg la til en lørdag, for det er en fin dag å være fin) og selve dagen vår, men hun stilte opp uten å nøle.. Det er det som er bra service... :Nikke:

Skulle du nå ikke finne noen som er greie mot deg, og er villig til å kjøre et stykke, ja, da kan jeg anbefale 3 sakser som ligger 5 mun utenfor Gjøvik, De er kjempeflinke

Skrevet

vet ikke om du har hørt med alle i byen, men den salongen som ligger i gågata i 2 etg over Mixkiosken? tror den heter madmosell el no sånn. Er kanskje ikke plass til å kle seg der, men de er veldig dyktige :)

Skrevet

Jeg har fått en frisørveninne til å ta jobben jeg. Så sitter vi hjemme hos henne. kjempekos :)

Skrevet
Virker rart at de ikke er mer imøtekommende, for dette er jo gode penger for dem.

Det er ikke spesielt dødsmasse penger inn i kassa. Tenk hvor mange herreklipp for 300 kr de kunne klippet på den tiden de bruker på en brud...

Skrevet

Jeg snakket med en makeupartist/frisør. Hun skal style 4 bruder denne sommeren, og orket ikke ta på seg flere oppdrag. Hun sa at hun synes det er gøy, men også veldig krevende og spesielt. Kanskje salongene føler at de har tatt på seg nok oppdrag? Jeg vet ikke årsaken, men det er som en sa her inne; de tjener ikke mer på en brud enn på andre kunder. Men synd at du har fått så laber respons!

Salongen jeg skal til hadde tid til meg, men hun hørtes helt sprø ut i telefonen så jeg vet ikke helt hvor bra det er at hun har tid til meg :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har opplevd det samme!!

Løste problemet med at en frisørvenninne hjalp meg.

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...