Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en god saltvannspray???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Wella High Hair Ocean Sprizz er kjempegod! Kjøper den om og om igjen.

Tror den koster ca 190 hos frisør.

Tusen takk!!! HAr du litt fall i håret og,? liker at det gir en rufsette look:)

Skrevet
Tusen takk!!! HAr du litt fall i håret og,? liker at det gir en rufsette look:)

Ja, har litt fall. Man kan variere litt med denne sprayen. Selv pleier jeg å rufse litt til og så "klemme håret litt opp" slik at jeg får litt rufsete hår med volum og litt krøller.

(Håret blir desverre litt matt av denne, men ikke mer enn en glansspray fikser lett!)

Skrevet

This is my cup og tea...

Er en veldig tilhenger av disse saltvannssprayene - føler håret mitt blir veldig volumøst (har veldig tynt hår) av disse og har følgelig prøvd litt av hvert

Akkurat nå bruker jeg "salt water spray" fram HM til kun kr 39,50 (en turkis sprayflaske) - synes denne er kjempefin og håret blir litt sånn matt og rufsete (noe jeg liker da jeg har ekstremt glatt hår).

Før denne jeg har nå brukte jeg Bumble & Bumble Surf Spray Synes også denne er kjempebra, ga akkurat samme effekt som over men til en mye stivere pris.

Har også, brukt Wella High Hair Ocean Sprizz, synes ikke effekten var like bra som de øvrige, fikk ikke helt samme røffe hår.

Har også "Proffs Ocean Mist", også den kjøpt på HM til kr 39,50. Tenkte å prøve ut denne også for å se om det er noen store forskjeller (virker ikke som det så langt)

Eller så prøver jeg fortvilet å komme på navnet på den 1. saltvannssprayen jeg brukte. Et eller annet svensk frisørmerke... men samme det!

Min konklusjon, hva mitt hår angår, så går jeg heller etter pris og lukt (morsomt dette, men synes faktisk de fleste saltvannssprayer jeg har prøvd lukter ganske godt, uansett...) og har derfor kommet fram til at denne turkise flasken fra HM er ganske så bra og noe jeg definitivt kommer til å kjøpe igjen!

Gjest Gjest
Skrevet

Har bestillt Frederic Fekkai sin saltvannspray på lookfantastic,leste så gode anbefalinger på makeupalley.

Skal gi tilbakemelding ,får den vell i morgen tenker jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Har bestillt Frederic Fekkai sin saltvannspray på lookfantastic,leste så gode anbefalinger på makeupalley.

Skal gi tilbakemelding ,får den vell i morgen tenker jeg.

Tusen takkk!!! kjempekjekt om du gir meg tilbakemld om den sprayen, har lest litt om den ser du:)

Skrevet

Av de jeg har prøvd er den blå (turkise) flasken fra HM som har vært best.

Skrevet

Oh, nå merker jeg at jeg må løpe til HM senere idag og lete etter denne sprayen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke catwalk fra tigi en saltvannspray, den heter visst noe med sex-up.......noen som vet?. Hvordan er denne?

Skrevet
Oh, nå merker jeg at jeg må løpe til HM senere idag og lete etter denne sprayen :)

Jeg også :jepp:

Skrevet

Og nå har jeg kjøpt den :D Skal prøve den imorgen!

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har også gode erfaringar frå den HM-sprayen, utruleg bra og billeg!

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke catwalk fra tigi en saltvannspray, den heter visst noe med sex-up.......noen som vet?. Hvordan er denne?

Ja , jeg bruker den, er knallbra!!!!ANBEFALES!!!

Skrevet

Har også kjøpt idag, men ikke prøvd ennå...

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker dere andre stylingprodukter samtidig? Eller gir saltvannspray nok hold?

Skrevet

Har saltvannssprayen fra Wella uv-beskyttelse?

Skrevet
Har saltvannssprayen fra Wella uv-beskyttelse?

Det står at den har UV-filter.

Skrevet

Må bare takke alle som har snakket varmt om H&M sin saltvannsspray her inne!! Jeg kjøpte meg denne forrige uke, etter å ha lest mange anbefalinger på forumet, og gjett om jeg er fornøyd!! :tommelopp:

Den gir super rufsesveis til mitt lange hår. Og så er den jo så billig!!

Så til alle dere som har anbefalt den: :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...