Flua Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Kan noen gi meg en link hvor jeg kan laste ned gratisversjonen av Google Earth? Jeg har prøvd flere ganger, men ender opp med Google Earth Plus.......stønn......
Flua Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Nei, det gikk ikke det heller! Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt!!! Jeg kommer helt til at det logges på serveren, står det i boxen, så kommer det opp en bok om at det er umulig å koble til min konto. Jeg spekulerer virkelig hva jeg gjør galt nå altså.......
Flua Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg fant dette, men jeg ble ikke noe klokere jeg da............. Noen som forstår....??
Nausicaä Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Men kanskje du kan spørre her?
Kamikatze Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Hvis du har lastet ned feil versjon tidligere, må du avinstallerer den versjonen, før du laster ned den versjonen du skal ha.
Flua Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 Det har jeg gjort..........flere ganger.........starta på igjen, og får med meg Plus........jeg gir opp snart..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå