ingefær Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Her er det jo alltid noen som vet det jeg lurer på Jeg trenger passbilder, og det fort, enten i dag eller i morgen... Noen som vet hvor det finnes passbildeautomat i Drammen? Tusen takk for hjelpen... jeg er litt desperat nå!
Gjest Gitte Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 veit det er en på biltilsynet i lier ihvertfall..
Gjest Gitte Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 og stod jo en på magasinet i mange år.. ved H&M. veit ikke om den er der enda?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 På passavdelingen på Politistasjon, men der er det stengt nå da, så visst du trenger de akkurat nå, så må du på jernbanen.
ingefær Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Åå, så fint at dere kan hjelpe meg! Da skal jeg ta meg en tur på magasinet og/eller jernbanestasjonen, dit kan jeg jo dra i morgen også Tusen takk
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Ville bare si at hvis disse er tatt bort eller er i ustand, kan de fleste fotografer ta passbilde for deg også, uten at det koster noe særlig mer enn på en automat Jeg bare stakk innom en fotograf etter å ha lett Sarpsborg rundt etter fotoautomat, og han kunne ta det men en gang
Gjest _Leela_ Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Synes fotograf er den beste løsningen, er jo visse regler på hvordan passbilder skal se ut. Der har du muligheten til å ta flere bilder og så printer de ut det du vil ha. Er ikke veldig kostbart heller og man slipper uklare bilder med feil farger (opplevd det i automat ja...)
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Ved parkeringshuset bak Torget Vest er det en fotobutikk. De tar passbilder. Stenger nok litt tidligere på en lørdag.
ingefær Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2008 Synes fotograf er den beste løsningen, er jo visse regler på hvordan passbilder skal se ut. Der har du muligheten til å ta flere bilder og så printer de ut det du vil ha. Er ikke veldig kostbart heller og man slipper uklare bilder med feil farger (opplevd det i automat ja...) Enig i det, men pleier fotografene å ha åpent på lørdager? Trodde ikke det, men kanskje jeg tar feil?
ingefær Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2008 Ved parkeringshuset bak Torget Vest er det en fotobutikk. De tar passbilder. Stenger nok litt tidligere på en lørdag. Hehe, du svarte mens jeg skrev det forrige innlegget. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå