Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 hoi alle sammen! Dere, jeg har tenkt litt. Er det noen av dere som kjøper veske? Jeg har egentlig ikke tenkt på det jeg, men det kan jo kanskje være smart? Jeg mener, tror nok at forloverens veske er full nok fra før av, og ikke plass til mitt "stæsj"? Kanskje smart å ha egen, som også forloveren passer på??? Synes jo egentlig ikke at en veske "passer til" en brudekjole, men det er nå i allefall penere enn å ha stæsjet i en vrengt Rema 1000-pose?? hihihi Har sett litt på denne jeg, ka dokk tru? Den var jo lekker den...? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=019 ikke dyr heller! Andre som har kjøpt/skal kjøpe veske??
Gjest smotti Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 hoi alle sammen! Dere, jeg har tenkt litt. Er det noen av dere som kjøper veske? Jeg har egentlig ikke tenkt på det jeg, men det kan jo kanskje være smart? Jeg mener, tror nok at forloverens veske er full nok fra før av, og ikke plass til mitt "stæsj"? Kanskje smart å ha egen, som også forloveren passer på??? Synes jo egentlig ikke at en veske "passer til" en brudekjole, men det er nå i allefall penere enn å ha stæsjet i en vrengt Rema 1000-pose?? hihihi Har sett litt på denne jeg, ka dokk tru? Den var jo lekker den...? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=019 ikke dyr heller! Andre som har kjøpt/skal kjøpe veske?? Jeg stuffer mitt i forloverens veske, og blir mer stress for henne å dra på 2 vesker en 1...
Betsy Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg skal! Men gidder ikke bruke mye penger på det. Dersom jeg ikke finner en billig en, så kommer jeg til å spørre om mamma gidder å sy en til meg (noe jeg regner med at hun gjør). Har jo ikke tenkt å gå rundt med den hele dagen uansett. Den du linket til var forresten nyyydelig! *Vurdere den til meg selv*
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Enig, gidder ikke legge mange penger i den uansett... hvis den blir for dyr, så blir det vrengt Rema 1000-pose eller å stappe alt i bag'en til forloveren...! hehe.. Jeg skal! Men gidder ikke bruke mye penger på det. Dersom jeg ikke finner en billig en, så kommer jeg til å spørre om mamma gidder å sy en til meg (noe jeg regner med at hun gjør). Har jo ikke tenkt å gå rundt med den hele dagen uansett. Den du linket til var forresten nyyydelig! *Vurdere den til meg selv*
Amadea Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Den var söt den du linket til da, men jeg tror ikke jeg gidder. Pleier å stappe kjaerstens lommer fulle av ting om jeg har mulighet, for jeg hater å gå med veske på byen. Hva planlegger dere å ha i veska? - Penger og nökler får kjaersten ta seg av - Mobil tror jeg ikke jeg gidder å ha den dagen (kanskje bare ved fotografeting og slikt, men ikke utover kvelden) - En leppestift, litt pudder og kleenex. Tja, det får vel plass i forolver, sösters eller én eller annens veske? Noe mere man trenger?
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Neglelakk for å reparere raknede strømper! Ev ekstra par strømper?? Kanskje hode-pine tablett??? I tilfelle ullfille?? Kjekt å ha.. plaster i tilfelle man tryner og får skrbbsår?? HAHAHAHA uff... jaja, det har jo hendt faktisk! hmm... noe annet?.... kanskje litt parfyme på "reise-pumpeflaske"?? Den var söt den du linket til da, men jeg tror ikke jeg gidder. Pleier å stappe kjaerstens lommer fulle av ting om jeg har mulighet, for jeg hater å gå med veske på byen. Hva planlegger dere å ha i veska? - Penger og nökler får kjaersten ta seg av - Mobil tror jeg ikke jeg gidder å ha den dagen (kanskje bare ved fotografeting og slikt, men ikke utover kvelden) - En leppestift, litt pudder og kleenex. Tja, det får vel plass i forolver, sösters eller én eller annens veske? Noe mere man trenger?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Clear eyes! Har fått tips om det fra en fotograf... Kjenner meg selv godt nok til å vite at øynene kommer til å være våte store deler av dagen og da er det greit å kunne fjerne rød - heten iallefall! Lurer også på dette med veske. Min forlover har en liten baby som hun muligens må snike seg ut for å amme i løpet av dagen/kvelden og da risikerer jeg jo at nødvendige ting er utenfor rekkevidde når jeg behøver dem... Hm...
Solfridbruda Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 tror jeg lar forloveren ha en del utstyr til meg i hennes veske. er en del av forloveroppgavene. Skal også ha en korg stående inne på badet på festlokalet som er min private, der det ligger litt ustyr jeg kunne trenge.
*Emma* Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Følte ikke noe behov for veske. Hadde 1 kleenex og 1 lebestift (som jeg ikke rørte hele kvelden) i vesken til forlovern min. Ekstra strømper? Det er jo ingen som ser om de rakner under den gigntiske kjolen da...
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 her er min,hadde den stående på bordet. http://www.somaras.no/tbl12stort.htm
Eplekake Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Jeg må ha veske!!!!!!! Er som en kroppsdel å regne!!!! Den var veldig fin den på bildet!!!! strass er toppen!!!
Filofaxen Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Veske skal jeg ha, men om jeg kommer til å bruke noe av tinbgene, det er en annen sak.. Har lagd en liste over ting jeg kanskje kan trenge. F.eks gnagsårplaster både til hel og under fremme, lipsyl, friske pastiller/drops, hårnåler, pudder/rouge, kleenex, lite digitalt kamera til å ta bilder av meg og min forlover hos frisøren, bixit fullkornbar i tilfelle småsulten melder seg, paracet/ibux ..osv. Eller kanskje jeg bare skal ha med meg en bag? hi hi
Prinsesse Snuppelure Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2008 -eller sekk eller trillekoffert?? HIHIHIHI jepp, trenger å ha stæsjet et sted. Lypsyl er i alleflal et must - og smart det med en fullkornbar - jeg er alltid sulten! (og blir grumpy når jeg er sulten.... hehe) Veske skal jeg ha, men om jeg kommer til å bruke noe av tinbgene, det er en annen sak.. Har lagd en liste over ting jeg kanskje kan trenge. F.eks gnagsårplaster både til hel og under fremme, lipsyl, friske pastiller/drops, hårnåler, pudder/rouge, kleenex, lite digitalt kamera til å ta bilder av meg og min forlover hos frisøren, bixit fullkornbar i tilfelle småsulten melder seg, paracet/ibux ..osv. Eller kanskje jeg bare skal ha med meg en bag? hi hi
mia83 Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal ha veske! Den er i samme stil som kjolen, med samme broderi på og den kostet 280 kr. Det synes jeg den er verdt, og jeg synes det var stilig med veske til.
Malama Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde ikke egentlig tenkt så mye på det, men det fulgte med veske til kjolen min, så da hadde jeg den. Hadde ikke mye oppi der, bare lebestift tror jeg, og mobilen uten lyd (jeg hadde den, og brukte den, en del før kirka, så den var nå engang med meg, liksom, ellers kunne den nok lagt en annen plass, men hos frisøren var den god å ha, med div endringer i planene) Og noen kleenex. Er det så mye "stæsj" en bærer på på en slik dag da? Jeg savnet ikke noe. (annet enn talen min da, som pappa måtte lete litt febrislk etter før middagen... han fant kladden da, men ikke den renskrevne, fine utgaven som lå oppi skoeska mi baki bilen hans (han fungerte som "brudebil" også, greit sånn)
øyenstikker Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Tror ikke jeg gidder og kjøpe veske jeg. Ser for meg at jeg har nok å drasse på den dagen (slør, kjoleslep, brudebukett). Tror nok forloveren har plass til eventuelt litt pudder og et kleenex i veska Endret 31. mars 2008 av øyenstikker
Malama Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Kleenex er i alle fall kjekt, jeg trengte den når mannen holdt tale til meg, for å si det sånn... (Hadde søte kleenex med bryllupsmotiv vi, som vi fant tilfeldigvis når vi var på serviettjakt. Så våre mødre hadde dem i krika, og jeg hadde en som ble brukt under middagen. Helt unødvendig, absolutt )
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 hoi alle sammen! Dere, jeg har tenkt litt. Er det noen av dere som kjøper veske? Jeg har egentlig ikke tenkt på det jeg, men det kan jo kanskje være smart? Jeg mener, tror nok at forloverens veske er full nok fra før av, og ikke plass til mitt "stæsj"? Kanskje smart å ha egen, som også forloveren passer på??? Synes jo egentlig ikke at en veske "passer til" en brudekjole, men det er nå i allefall penere enn å ha stæsjet i en vrengt Rema 1000-pose?? hihihi Andre som har kjøpt/skal kjøpe veske?? jeg skal få sydd veske i samme stoffet som jeg får sydd kjolen av. også skal jeg lage hanken selv sånn at den er lik resten av smykkene mine
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 13. april 2008 #19 Skrevet 13. april 2008 hoi alle sammen! Dere, jeg har tenkt litt. Er det noen av dere som kjøper veske? Jeg har egentlig ikke tenkt på det jeg, men det kan jo kanskje være smart? Jeg mener, tror nok at forloverens veske er full nok fra før av, og ikke plass til mitt "stæsj"? Kanskje smart å ha egen, som også forloveren passer på??? Synes jo egentlig ikke at en veske "passer til" en brudekjole, men det er nå i allefall penere enn å ha stæsjet i en vrengt Rema 1000-pose?? hihihi Har sett litt på denne jeg, ka dokk tru? Den var jo lekker den...? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=019 ikke dyr heller! Andre som har kjøpt/skal kjøpe veske??
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 13. april 2008 #20 Skrevet 13. april 2008 hoi alle sammen! Dere, jeg har tenkt litt. Er det noen av dere som kjøper veske? Jeg har egentlig ikke tenkt på det jeg, men det kan jo kanskje være smart? Jeg mener, tror nok at forloverens veske er full nok fra før av, og ikke plass til mitt "stæsj"? Kanskje smart å ha egen, som også forloveren passer på??? Synes jo egentlig ikke at en veske "passer til" en brudekjole, men det er nå i allefall penere enn å ha stæsjet i en vrengt Rema 1000-pose?? hihihi Har sett litt på denne jeg, ka dokk tru? Den var jo lekker den...? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=019 ikke dyr heller! Andre som har kjøpt/skal kjøpe veske?? Hva med 2 i 1? Veske som brudebukett. Da har du brudebuketten din hele dagen, og ikke bare i kirke og til fotografering. Holder på å prøver ut forskjellig størrelser på "rommet" til disse veskene, alt etter behov for hva du skal putt nedi.... Hilsen blomsterdekoratør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå