Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Her kan dere høre duetten mellom Kurt Nilsen og Willie Nelson myspace Hva synst dere? Jeg synst den er nydelig!
fuerza Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Herlig å høre Kurt Nilsen bruke talentet sitt på slike sanger Er ikke så begeistret for solomusikken hans, men elsker stemmen hans når han bruker den på slike sanger.
Gjest En i nord Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Har altid likt Willie Nelson og denne duetten med Kurt Nilsen er noe av det bedre...og kansje det beste som Kurt Nilsen har levert. Gleder meg til plata slippes..
Sofia Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Har hørt gjennom sangen 2 ganger nå... og den sitter som et skudd. Kurt Nilsen har en fantastisk stemme... og dette passer han virkelig til. Rørende!
Gjest Casey Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Her kan dere høre duetten mellom Kurt Nilsen og Willie Nelson myspace Hva synst dere? Jeg synst den er nydelig! Jeg synes ikke Kurts stemme passet inn i den stilen og den sangen. W. Nelson hadde brodd i stemmen sin, mens Kurt var helt Zalo.
*Mina* Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Jeg syns stemmene passet veldig bra sammen, og dette er noe av det bedre Kurt har gjort.
Maneo Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Jeg liker Willie Nelson kjempegodt, men denne sangen liker jeg ikke.
linel Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne teksten til den sangen? Den er jo bare nydelig! Endret 27. april 2008 av linel
Cata Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Merkelig versjon :klø: . Trenger nok å venne meg til den. Har liksom blitt så vant til Johnny Hortons versjon at alt annet høres "feil" ut for meg. Men syntes stemmene var bra sammen. Willie Nelson har så særpreget stemme at den gjør seg sammen med noen som er "mildere".
Kamikatze Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Langt i fra min foretrukne musikksmak, men synes det er positivt at artister finner inspirasjon hos hverandre utover grenser og genrer.
Gjest Sisu Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Her kan dere høre duetten mellom Kurt Nilsen og Willie Nelson myspace Hva synst dere? Jeg synst den er nydelig! Jeg liker den veldig godt!
Pusemor Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Kjempefin synes jeg. Liker både Kurt Nilsen og Willie Nelson godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå