Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

KG inntok SecondLife med brask og bram i fjor -eget underforum ble til og med opprettet. Nå er forumet borte og KGs SecondLife-representant har ikke vært logget på forumet siden oktober...

Er det bare KG som har mistet interessen, eller har hypen gått ut av SecondLife også ellers?

Jeg spør av ren nysgjerrighet, ettersom jeg ikke har brydd meg noe om det før jeg måtte sette meg inn i SL i jobbsammenheng og oppdaget at alt her var gammelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KG inntok SecondLife med brask og bram i fjor -eget underforum ble til og med opprettet. Nå er forumet borte og KGs SecondLife-representant har ikke vært logget på forumet siden oktober...

Er det bare KG som har mistet interessen, eller har hypen gått ut av SecondLife også ellers?

Jeg spør av ren nysgjerrighet, ettersom jeg ikke har brydd meg noe om det før jeg måtte sette meg inn i SL i jobbsammenheng og oppdaget at alt her var gammelt.

Nja, vet ikke om det en gang ble noen hype her i Norge i allfall. Men KG sitt sted er vel ikke der lenger. Vi er imidlertid en del "villfarne sjeler" som lever og ånder der inne i beste velgående ennå - på hobby/underholdningsbasis. Og vi treffer da stadig nye mennesker - både nordmenn og andre, så noe liv er det der inne. Men som med alt annet så spørs det hva man ønsker å bruke det til. Det har vel ikke tatt helt av i forretningsmessig øyemed, -i allfall ikke her til lands, men som underholdning fungerer det fint hvis man liker den typen moro.

Litt "sandkasse for voksne" :ler:

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...