Gjest Ethereal Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Sammen med min kjære er jeg blitt invitert til kaffe, ikke middag, i konfirmasjon hos hans kusine. Det hele finner sted på et hotell, og tidspunktet lyder kl 18.00. Hvis invitasjonen lød middag, ville jeg ikke nølt med å ha på meg bunad, men nå er jeg i tvil om hva jeg skal ha på meg. Har dere noen råd? Jeg sliter med å finne klær i butikkene for tiden; jeg er så definitivt ikke typen til å ha på seg de dollete, ultrafeminine klærne som er mote nå, og det aller meste jeg allerede har i skapet, er svart, noe jeg føler ikke passer for årstiden. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva med en drakt? Et enkelt skjørt og jakke til eller evt. bukse og jakke med en pen enkel topp inni? L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg synes du kan gå med bunad, jeg. De som stiller i bunad til middagen skifter neppe klær til kaffen, så du kommer nok ikke til å skille deg ut hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvorfor ikke bunad til kaffe? Jeg ville definitivt hatt på meg det ... ...så slipper du å lete etter noe anna. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå