BayliZ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Noen som skal selge sitt underskjørt? Det jeg har kjøpt var ikke noe fint under kjolen min. Må være slik at det står litt utover da jeg har en kjole som er fin med mye vidde fra magen og ned. Synes det er vanskelig å kjøpe på nettet igjen, noen som vet om noe som faktisk er bra til en sånn utgående kjole??? den jeg har er det 3 ringer på men synes ikke kjolen ble liggende noe pent på den, også var underskjørtet en smule for kort til meg. Er 1.75 høy Alle tips taes i mot med takk altså
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 jeg har kjøpt underskjørt med fire ringer på ebay jeg... betalte 180!! KAN ANBEFALES!!! Noen som skal selge sitt underskjørt? Det jeg har kjøpt var ikke noe fint under kjolen min. Må være slik at det står litt utover da jeg har en kjole som er fin med mye vidde fra magen og ned. Synes det er vanskelig å kjøpe på nettet igjen, noen som vet om noe som faktisk er bra til en sånn utgående kjole??? den jeg har er det 3 ringer på men synes ikke kjolen ble liggende noe pent på den, også var underskjørtet en smule for kort til meg. Er 1.75 høy Alle tips taes i mot med takk altså
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Mitt passer perfekt -.jeg er 176 cm høy, og har STOOOOORT skjørt på kjolen min! jeg har kjøpt underskjørt med fire ringer på ebay jeg... betalte 180!! KAN ANBEFALES!!!
BayliZ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Er det strikk i livet på den og fra hvem selger har du kjøpt hos der?
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Få se på bilde av kjolen din da...! her er min, i allefall formen på den (den er kliss lik denne som er på finn.no) : http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...ll&tot=null Noen som skal selge sitt underskjørt? Det jeg har kjøpt var ikke noe fint under kjolen min. Må være slik at det står litt utover da jeg har en kjole som er fin med mye vidde fra magen og ned. Synes det er vanskelig å kjøpe på nettet igjen, noen som vet om noe som faktisk er bra til en sånn utgående kjole??? den jeg har er det 3 ringer på men synes ikke kjolen ble liggende noe pent på den, også var underskjørtet en smule for kort til meg. Er 1.75 høy Alle tips taes i mot med takk altså
Gjest smotti Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Få se på bilde av kjolen din da...! her er min, i allefall formen på den (den er kliss lik denne som er på finn.no) : http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...ll&tot=null lekker kjole.....
BayliZ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2008 Går ikke an å kopiere bilde av kjolen min, har fått den sydd og den skulle egentlig ha vært lik en eddy k kjole men det ble den ikke da men fin allikevel, jeg kan fint ha så stort underskjørt som du har på din ja
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 hei igjen! Dette underskjørtet bestilte jeg, og det er strikk i livet, og flere "hakk" så den passer "hvemsomhelst". Kjempefint skjørt faktisk. Det er sånn for-stoff underst med "Løpeganger" til disse bøylene, og tyll over for at den blir "mykere" mot kjolestoffet. nederst på tyllen er det en liten blondekant. SYnes absolutt at det var verd 180,-! Jeg måtte le da jeg åpnet pakken - som var bare A4-størrelses tykk konvolutt. POFF så stod hele underskjørtet opp! Jeg lo høyt da jeg pakket den opp! Se her: Nøyaktig likt dette kjøpte jeg på e-bay, Det lønner seg å kjøpe nå, for dollaren er rundt 0,5 vettu! Da blir det omtrent gratis..! Pass på at du kommer under 200,- inkludert forsendelsesgebyrer - men det står oppgitt under varens pris. Jeg betalte som sagt totalt 180,- for mitt..! http://cgi.ebay.com/4-hoop-SUPER-FULL-Wedd...1QQcmdZViewItem Går ikke an å kopiere bilde av kjolen min, har fått den sydd og den skulle egentlig ha vært lik en eddy k kjole men det ble den ikke da men fin allikevel, jeg kan fint ha så stort underskjørt som du har på din ja
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 lekker kjole..... Takk! Er veldig fornøyd selv! Får den sydd til meg for 8500,- hos DivaX på Jessheim. skal snart hente den!!!!!
Solfridbruda Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 (endret) prinsesse snuppelure: tror du det underskjørtet kunne passet til kjolen min ?: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=A3332 Har liksom planlagt å kjøpe underskjørt på brudesalong jeg, for ellers er jeg redd at jeg får et underskjørt som ikke gir riktig og fint fall på kjolen...men er jo som alle sikkert vet DYRT å kjøpe utstyr på brudesalong... Endret 28. mars 2008 av Solfridbruda
Prinsesse Snuppelure Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 hei hei! Ja det tror jeg helt sikkert! Underskjørtet jeg kjøpte var jo med 4 ringer, men leverandøren ahr også et med tre ev to ringer - som kan være perfekt til din kjole! se her: http://cgi.ebay.com/3-Hoop-BRIDAL-WEDDING-...1QQcmdZViewItem Prisen er jo fantastisk. du betaler 140,- inkl forsendelse! jeg var veldig spent på mitt, jeg betalte 180,-. Men da jeg fikk det ble jeg kjempeoverrasket! MYE bedre kvalitet enn de som noen brudesalonger selger! Kjempesøt blonde nederst på tyllen som er over "forstoffet" som har innsydde løpeganger til spilene. tok det på meg, og bare smilte! Jeg synes det er så vakkert når skjørtet på brudekjolen står i "spenn" - at skjørtet virkelig fylles ut. Så jeg synes absolutt du skal kjøre på. Du har bare 140 å tape på det, så jeg ville prøvd" Da har du spart masse penger. Synes underskjørt (eller andre tilbehørsgreier) er alt for dyrt uansett. Jeg kjøpte også slør fra e-bay, og sparte 1500!!!! JKøpte et nyydelig laaaangt slør med glitrestener på til 180,-! NYYDELIG! og så har jeg kjøpt prinsessekrone, for jeg skal ha "tema" prinsesse når jeg kommer opp kirkegulvet.. ka du tru; tror du ikke det blir vakkert?? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...:PIC&ih=019 Si fra hvis du lurer på noe annet, bare glad for å hjelpe! prinsesse snuppelure: tror du det underskjørtet kunne passet til kjolen min ?: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=A3332 Har liksom planlagt å kjøpe underskjørt på brudesalong jeg, for ellers er jeg redd at jeg får et underskjørt som ikke gir riktig og fint fall på kjolen...men er jo som alle sikkert vet DYRT å kjøpe utstyr på brudesalong...
Prinsesse Snuppelure Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 ja, og glemte å si noe; Spilene på skjørtet kan også reguleres - dvs da får du det "skreddersydd" til din kjole. Prøv med kjolen, og så kan du regulere spilene! LYKKE TIL! hei hei! Ja det tror jeg helt sikkert! Underskjørtet jeg kjøpte var jo med 4 ringer, men leverandøren ahr også et med tre ev to ringer - som kan være perfekt til din kjole! se her: http://cgi.ebay.com/3-Hoop-BRIDAL-WEDDING-...1QQcmdZViewItem Prisen er jo fantastisk. du betaler 140,- inkl forsendelse! jeg var veldig spent på mitt, jeg betalte 180,-. Men da jeg fikk det ble jeg kjempeoverrasket! MYE bedre kvalitet enn de som noen brudesalonger selger! Kjempesøt blonde nederst på tyllen som er over "forstoffet" som har innsydde løpeganger til spilene. tok det på meg, og bare smilte! Jeg synes det er så vakkert når skjørtet på brudekjolen står i "spenn" - at skjørtet virkelig fylles ut. Så jeg synes absolutt du skal kjøre på. Du har bare 140 å tape på det, så jeg ville prøvd" Da har du spart masse penger. Synes underskjørt (eller andre tilbehørsgreier) er alt for dyrt uansett. Jeg kjøpte også slør fra e-bay, og sparte 1500!!!! JKøpte et nyydelig laaaangt slør med glitrestener på til 180,-! NYYDELIG! og så har jeg kjøpt prinsessekrone, for jeg skal ha "tema" prinsesse når jeg kommer opp kirkegulvet.. ka du tru; tror du ikke det blir vakkert?? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...:PIC&ih=019 Si fra hvis du lurer på noe annet, bare glad for å hjelpe!
SøsterLiten Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 jaaaaaaaaa!! da har jeg bestilt sånn 3 hoop underskjørt! synes de så lekre ut! det hele kom på 210 kroner for meg, skjønner ikke hvordan dere fikk det til 140 med forsending men jeg synes det var veldig fin pris uansett!! tusen takk til alle dere der ute som er flinke til å skrive tips!!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Hva betalte du i dollar? Husk at dollarkursen er LAV nå... derfor lønner det seg å handle varer som har valuta dollar. Dollarkursen er 0,5! Dvs halv pris! Uansett er det ikke dyrt da. Hvilken leverandør valgte du? Husk at det er billigere å by enn å "buy now". stor klem tilbake! jaaaaaaaaa!! da har jeg bestilt sånn 3 hoop underskjørt! synes de så lekre ut! det hele kom på 210 kroner for meg, skjønner ikke hvordan dere fikk det til 140 med forsending men jeg synes det var veldig fin pris uansett!! tusen takk til alle dere der ute som er flinke til å skrive tips!!
Solfridbruda Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 SUPERT tips snuppelure Det der har jeg kjempelyst til å prøve å kjøpe. Men eneste. kanskje jeg er litt dum, men ser ikke hvor på siden jeg skal trykke for å kjøpe underskjørtet ??????
Solfridbruda Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 (endret) å, nei no blei eg lei meg. Det stod: US $13.89 Auction ended early with Buy It Now. Ended Mar-31-08 01:57:32 PDT betyr det at det er utsolgt for den prisen????? Endret 31. mars 2008 av Solfridbruda
Prinsesse Snuppelure Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 neida! Akkurat DET underskjørtet er gått ut - men jeg skal se om jeg kan finne et som ikke har gått ut enda..! ØNsker du et med tre ringer? I så fall, klikk her: http://cgi.ebay.com/3-HOOP-FULL-BRIDAL-CRI...1QQcmdZViewItem Dette er en annen leverandør, men ser like bra ut. prisen er: $12,95+$12,95=ca $26 = ca NOK 130,- BILLIG! scroller du ned på siden - så ser du hva slags underskjørt som er anbefalt til hva slags type kjole - og som du ser, så ser denne med 3-ringer veldig bra ut på en a-formet kjole. Som det også står, kan du justere ring-diameteren også. Og det er strikk i livet, samt pen "bord" nederst på tyllen. Akkurat som mitt har. Kjemepbra. som du også ser, kan du by nå, auksjonen går ut om 12 timer - eller du kan "buy now" - til akkurat samme pris, da er du sikret! Er du sikker, kjør på - buy now. Lykke til! Her fant jeg også et underskjørt kun for "a-fasong" : http://cgi.ebay.com/A-Line-BRIDAL-WEDDING-...1742.m153.l1262 pris: ca £13 for skjørtet og $25 for sending: totalt $38 = 190,- NOK Den siste er jo dyrere, så jeg tror jeg ville ha satset på det første alternativet - men it's up to you! å, nei no blei eg lei meg. Det stod: US $13.89 Auction ended early with Buy It Now. Ended Mar-31-08 01:57:32 PDT betyr det at det er utsolgt for den prisen?????
BayliZ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2008 Å forresten hvis du vil se kjolen min som ikke går an å kopiere, må du gå inn på følgende måte: eddyk.com der det står premier2008 kollektion, ark fane 7 og 3 kjole til høyre øverste rad.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Style LV29?? I så fall HEEEEEELT NYYYYDELIG! GUD BEDRE HER VAR DET MYE FINT! quote name='BayliZ' date='03.04.2008 (08:19) ' post='5460653'] Å forresten hvis du vil se kjolen min som ikke går an å kopiere, må du gå inn på følgende måte: eddyk.com der det står premier2008 kollektion, ark fane 7 og 3 kjole til høyre øverste rad.
BayliZ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 10. april 2008 (endret) Jepp style LV29 ja, den er helt fantastisk - fikk sydd kopi av Torunns drømmekjoler, den er ikke helt 100% lik, men jeg har tatt den til en sy dame som skal justere litt for meg på den og hun sa at det var et fantastisk håndverk og utrolig stoff kvalitet på den, så jeg er meget fornøyd :-) Kostet meg 5500 , mot 12000 pluss Endret 10. april 2008 av BayliZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå