Hjerteres Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 I sommer fikk jeg sydd meg en kjole, utrolig lekker. Så begynte jeg å se rundt på kjoler igjen, og endte opp med å sy enda en. Det hele blir jo litt dyrt, men på en slik dag så skal man være 100% fornøyd. Jeg syns begge kjolene er utrolig lekkre, og ønsker å gå med de begg på den store dagen. Så det jeg gjør, er at jeg har kjole nr 1 på meg frem til cafe og kaker begynner, så tar jeg nr to på meg. Har også kjøpt smykke sett til de begge. Gleder meg til å gå i mine to fine kjoler jeg. Slik blir det når man har problemer med å bestemme seg.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Du verden! Du tar en "Katrine Sørland"? KULT! -og annerledes!!! Har du bilde av drømmekjolene dine da? er litt nysgjerrig vettu... I sommer fikk jeg sydd meg en kjole, utrolig lekker. Så begynte jeg å se rundt på kjoler igjen, og endte opp med å sy enda en. Det hele blir jo litt dyrt, men på en slik dag så skal man være 100% fornøyd. Jeg syns begge kjolene er utrolig lekkre, og ønsker å gå med de begg på den store dagen. Så det jeg gjør, er at jeg har kjole nr 1 på meg frem til cafe og kaker begynner, så tar jeg nr to på meg. Har også kjøpt smykke sett til de begge. Gleder meg til å gå i mine to fine kjoler jeg. Slik blir det når man har problemer med å bestemme seg.
Hjerteres Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Du verden! Du tar en "Katrine Sørland"? KULT! -og annerledes!!! Har du bilde av drømmekjolene dine da? er litt nysgjerrig vettu... Skulle gjene ha vist deg de, men samboer vet at jeg har skrevet her. Er redd for at han skal få se de kjolene. Den første tegnet jeg selv, det var rene drømmen. Mens nr to var den fasongen som jeg kler aller best. Er to kjempe fine kjoler!! Men lurer litt på om jeg skal bruke begge under bryllups fotograferingen???
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 åja!! Smart! men du kan jo sende meg en PM?? (hihihii) Ja, kan du ikke det? Hvis den er "kjapp" å ta av og på, så burde jo ikke det være noe problem? Forloveren din kan sikkert hjelpe deg å holde den andre mens du blir fotografert. HVis det er forskjellig stil på dem, så er det jo kult å ta forskellige "typer" bilder også.. f.eks hvis den ene er sexy, så ta sexy bilder etc...! Når gifter du deg?? Skulle gjene ha vist deg de, men samboer vet at jeg har skrevet her. Er redd for at han skal få se de kjolene. Den første tegnet jeg selv, det var rene drømmen. Mens nr to var den fasongen som jeg kler aller best. Er to kjempe fine kjoler!! Men lurer litt på om jeg skal bruke begge under bryllups fotograferingen???
Betsy Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg personlig hadde ikke giddet å kjøpt to brudekjoler, men jeg planlegger å kjøpe en selskapskjole jeg kan skifte til på kvelden (etter middagen). Dette kun fordi brudekjolen min er tung og ikke kjempegod å ha på seg, og jeg er stor fan av komfortable klær... At du er fornøyd med kjolene dine, er jo selvsagt det viktigste, men jeg kan tenke meg at det kan bli litt vel styrete å skifte kjole under fotograferingen... Endret 28. mars 2008 av Betsy
Solfridbruda Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 synes dette var skikkelig kult og kreativt
Hjerteres Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2008 åja!! Smart! men du kan jo sende meg en PM?? (hihihii) Ja, kan du ikke det? Hvis den er "kjapp" å ta av og på, så burde jo ikke det være noe problem? Forloveren din kan sikkert hjelpe deg å holde den andre mens du blir fotografert. HVis det er forskjellig stil på dem, så er det jo kult å ta forskellige "typer" bilder også.. f.eks hvis den ene er sexy, så ta sexy bilder etc...! Når gifter du deg?? Hvis du har tid til å vente så skal jeg sende deg bilde. Kjolene har jeg lagt hos mor, og har ikke tatt bilde av de enda. Hadde vært moro å få andres synspunkter for hvordan de ser ut. Kjempe moro å få så gode tilbakemeldinger på mitt valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå