Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uhmm....er det slik i dette forumet at når det kommer til litt mer personlige ting om samliv, seksualitet eller andre problemer/spørsmål man måtte ha så logger man på som Gjest?

Finner dette utrolig rart...

*grubler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser jammen slik ut...

Skrevet

Kanskje jeg også skulle legge til at jeg synes det er feigt.

:-?

Skrevet

Enig der!

Gjest Zalomine
Skrevet

Er ikke nødvendigvis enig i at det er feigt...

Altså, jeg har utgitt så mye info om meg selv her inne at hvem som helst som vil kan finne ut hvem jeg er, og dukke opp på døra mi om de vil. Derfor synes jeg egentlig at det er normalt at dersom jeg skulle diskutere noe meget pesonlig og privat som jeg ikke ville at alle rundt meg skulle vite, så synes jeg kanskje det skulel være greit å skrive som gjest.

Jeg har bare skrevet som gjest to ganger. Den ene gangen var mitt andre innlegg på KG, jeg visste ikke at jeg var utlogget. Den andre gangen var at jeg grunnet teknsike problemer ikek fikk logget inn, og skrev som gjest for å få fikset dette.

Men jeg skjønner meget godt de som ikke vil skrive enkelte ting med nick. Om je skulle skriev om stoer problemer i forholdet til min samboer, om ting jeg ikke ville han skulle vite at jeg skrev, er det så rart om ejg skrev som gjest? Han kjenner nicket mitt.....

Gjest Poirot
Skrevet

Synes også det er litt feigt.

MEN min samboer kjenner nicket mitt, så det kan jo hende en vakker dag at Gjest dukker opp...

Skrevet

Jeg undetegner alltid med nick når jeg spør om råd angående kjønnssykdommene mine, hvordan man ronker en skjeiv pikk eller lurer på om det er dumt å ha analsex når man har diare.

Oi. P.I.K.K. ble sensurert. :o

Gjest Kinga
Skrevet

Hva er feigt med det?

Vibeke

Skrevet

Noen gjør det, noen gjør det ikke... :wink:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg skriver ikke mer om meg selv enn det jeg kan fortelle til feks en kollega. Noe forteller jeg bare til mine nærmeste venner og det er for nært til å legge ut om her.

Mannen min kjenner også nicket mitt og kan lese hele tiden om han vil. Det hadde ikke gjort noe om han gjorde det da han kjenner mine meninger om ting og tang.

Har skrevet som gjest ved et uhell en gang jeg ikke visste at jeg ikke var logget på.

Synes det er helt ok om andre velger å skrive som gjest, ser det er mange som ikke hadde syntes det var kjekt å bli avslørt.

( Hmm, lurer på om jeg kjenner noen her inne irl..... )

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men er ikke helt enig. Jeg kjenner mange irl som vet hvem jeg er her. Noe ønsker jeg ikke at de skal vite, derfor skriver jeg ikke om dette. Jeg skriver ikke under Gjest selv, men skjønner at noen gjør det og jeg synes det er helt ok.

Skrevet

På et annet forum ble jeg kjent med en av brukerne i RL og vi ble ganske gode venner. Der ble det da til at jeg ofte skrev som gjest på slike ting. Ikke av hensyn til meg, mest av hensyn til min samboer. Ikke sikkert han ville likt at hun fikk vite diverse ting om han... Vi ble ikke gode venner at jeg ville hun skulle vite om intime detaljer i vårt samliv.

Det var da min begrunnelse for hvorfor jeg gjorde det i et annet forum. Her har jeg enda ikke gjort det. Om jeg en dag gjør det, har jeg vel en grunn for det og. Feigt? Det er et definisjonsspørsmål.

Skrevet

At det kan forekomme ganske ofte er en helt naturlig ting syns jeg. Jeg har og skrevet enkelte innlegg som gjest. Det er faktisk ikke alt en vil at ørten venninner foreldre og søsken osv. skal vite om. Men det er kanskje greit å spør her om råd. Det er jo det som er fordelen med internett. At en faktisk kan være anonym og en i mengden hvis behovet er der.

Skrevet
Jeg undetegner alltid med nick når jeg spør om råd angående kjønnssykdommene mine, hvordan man ronker en skjeiv pi## eller lurer på om det er dumt å ha analsex når man har diare.

Oi. P.I.K.K. ble sensurert. :o

:hoho:

*Anafugia bøyer seg i støvet for Mr. Retz*

:hoho:

P.S. Hvorfor jeg synes det er feigt, det er at dere lar ikke folk bli kjent med hele dere. Dere siler ut hva dere tror andre ikke bør vite om dere. Hvorfor ikke istedet ta ned 'garden' og vær helt ærlig. Det er sjelden man kan det i det 'vanlige liv', you know. På samme måten man kan utgi seg for noe annet ett det du er....Jaja, er klar over det. Men her her glasset halv fullt ikke halvt tomt (?!?). Yap. Jeg valgte turen: ærlighet, så jeg ble bare forundret at så mange av dere GIDDER å gjemme dere unna når dere lurer på om man kan prompe nok hexasvovel eller luft inn i anal***, for å f*** den i **.!! Skjønner?!

( :wink: knis)

Skrevet
At det kan forekomme ganske ofte er en helt naturlig ting syns jeg. Jeg har og skrevet enkelte innlegg som gjest. Det er faktisk ikke alt en vil at ørten venninner foreldre og søsken osv. skal vite om. Men det er kanskje greit å spør her om råd. Det er jo det som er fordelen med internett. At en faktisk kan være anonym og en i mengden hvis behovet er der.

Hmm....yap...det har du litt rett i......

*tenker*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror jeg har posta ett innlegg her som gjest, og jeg syns det er helt greit at folk til tider vil være enda mer anonyme enn det de i utgangspunktet er her!

Skrevet
Jeg tror jeg har posta ett innlegg her som gjest' date=' og jeg syns det er helt greit at folk til tider vil være enda mer anonyme enn det de i utgangspunktet er her![/quote']

Men hvorfor? Helt ærlig, hvorfor? Hvorfor skjule? Og om det er for ektemann eller foreldre eller what ever, så har dere alltid privat tid. Skriv da vel? Hvorfor ikke vedkjenne seg sine 'nysgjerrige' eller 'seksuelle' fantasier eller problemer? Hva er så gale med det? Mangfold i sjelen også jenter!!!! Ikke bare i klesveien!!

:evil:

Gjest Zalomine
Skrevet

At jeg har "privat tid" som gjør at jeg kan skrive ting når ingen ser det betyr ikke at de ikke leser det! Min mor bor i en annen del av landet enn meg, hun ser aldri hva jeg sitter og skriver, men hva om hun leser KG? Da kjenner hun meg igjen fort...

Min samboer kjenner mitt nick. Han leser aldri KG, men ville han, så vet han hva jeg har skervet, selv om det altså var slik at han ikke var hjemme da jeg skrev det.

Jeg skjønner godt at noen vil beskytte privatlivet slik. Ja, beskytte ANDRE også på en måte. Om JEG vil legeg ut om mitt liv er nå en ting, men, siden alle kjenner igjen meg, så kjenner de også igjen min samboer, og derfor vil jeg jo ikke legge ut private ting om hans liv, som han ikke ville like at folk hadde lest om ham. Skjønner?

Jeg vet ikke om noen her inne vet hvem jeg er IRL. Ingen som har turt å si det til meg i alle fall. Men kanskje er det det? Er det feigt dersom jeg f.eks ikke skulle ville at folk min samboer jobber sammen med skulle lese om hvilke problemer han måtte ha med å kunne tilfredstille meg i senga? (Nå har han ikke sånne problemer, ei heller har vi samlivsproblemer, derfor skriver jeg heller ikke som gjest, men skjønner du hva jeg mener?)

Gjest M-ling
Skrevet

Skjønner ikke problemet.

Jeg er her for å diskutere/lese, ikke for å bli kjent!

Du nevner "hvorfor kan du ikke la folk bli kjent med hele deg" - det har jeg ærlig talt ikke noe behov for.

Forøvrig er jeg ikke åpen om mitt sexliv til andre "bekjente" i virkeligheten heller - hvorfor i alle dager på internett?

Det handler ikke bare om å logge inn som Gjest - men som for eksempel å unngå de mest "avslørende" trådene her inne.

Jeg synes ikke det er et problem at jeg liker å kjenne de jeg utbroderer sexvanene mine til.

Det betyr ikke at jeg mener det er noe "rart" eller feil ved sex - jeg har bare ikke behovet.

Gjest Poirot
Skrevet

Han vet jo hva jeg heter og hvordan avater jeg har. Hva om han leser alle Donperdos innlegg? Jeg har aldri vært gjest, men tenk på de som tar opp sexproblemer, hvorvidt de skal gå fra mannen sin etc. Ikke særlig gøy for noen av de om han fant ut det via internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...