Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en romaskin med kaloriteller, og den teller nesten 1,5 kcal per rotak på tyngste nivå. I går tok jeg 400 rotak, og trente i følge maskinen bort nesten 600 kcal. Hvor godt stemmer dette med virkeligheten? Jeg er 165 høy, 70 kilo og middels trent. Målet er selvfølgelig å gå ned i vekt. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å beregne kaloriforbruket ditt nøyaktig uten å ha ei pulsklokke som har din makspuls, vekt og høyde inn-plottet. En maskin som romaskina vil bare gå ut fra den gjennomsnittlige makspulsen for en person med din alder, og beregne derfra - når det er sagt så gir det en rimlig pekepinn, men jeg hadde ikke stolt på det nei.

Skrevet
Det er vanskelig å beregne kaloriforbruket ditt nøyaktig uten å ha ei pulsklokke som har din makspuls, vekt og høyde inn-plottet. En maskin som romaskina vil bare gå ut fra den gjennomsnittlige makspulsen for en person med din alder, og beregne derfra - når det er sagt så gir det en rimlig pekepinn, men jeg hadde ikke stolt på det nei.

Stort sett beregner de fleste apparater for høyt, og den romaskinen din hørtes ut som tok i veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...