Gjest AM Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har en romaskin med kaloriteller, og den teller nesten 1,5 kcal per rotak på tyngste nivå. I går tok jeg 400 rotak, og trente i følge maskinen bort nesten 600 kcal. Hvor godt stemmer dette med virkeligheten? Jeg er 165 høy, 70 kilo og middels trent. Målet er selvfølgelig å gå ned i vekt.
Suzy Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Det er vanskelig å beregne kaloriforbruket ditt nøyaktig uten å ha ei pulsklokke som har din makspuls, vekt og høyde inn-plottet. En maskin som romaskina vil bare gå ut fra den gjennomsnittlige makspulsen for en person med din alder, og beregne derfra - når det er sagt så gir det en rimlig pekepinn, men jeg hadde ikke stolt på det nei.
X-life Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det er vanskelig å beregne kaloriforbruket ditt nøyaktig uten å ha ei pulsklokke som har din makspuls, vekt og høyde inn-plottet. En maskin som romaskina vil bare gå ut fra den gjennomsnittlige makspulsen for en person med din alder, og beregne derfra - når det er sagt så gir det en rimlig pekepinn, men jeg hadde ikke stolt på det nei. Stort sett beregner de fleste apparater for høyt, og den romaskinen din hørtes ut som tok i veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå