Gå til innhold

Sex før ekteskapet er synd!

Gjest anonym

Har du hatt sex før ekteskapet?  

2 stemmer

1. 1. Har du hatt sex før ekteskapet?

• Ja
      47
    • Nei
      4
    • Er jomfru
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei til alle dere like-kvinner!

Vil bare minne på om at det fortsatt kvalifiserer til evig fortapelse i :evil:HELVETE:evil: å ha sex før ekteskapet!

Slutt med det!

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg trodde det var sånne gamle dagse greier.. Har forsåvidt aldri klart å holde meg uansett ;) Men viss dette er din tro så respekterer jeg deg! Men du aner ikke hva du går glipp av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Og hvordan går det med korsstingsbroderiene der i andre enden?

Ja til seksualopplysning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!

Man må da få prøve seg fram først! Litt kjedelig om man er fullstendig inkompatible i senga.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg broderer ikke! Synd at du ikke kunne svare spesifikkt på mitt innlegg, men Gud er for deg! Halleluja! Amen!

:briller: www.oks.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis forholdet ditt kun handler om sex??? Ja, stakkars deg! Lite substans i ditt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og dette budskapet kommer du drassende med NÅÅÅÅ??? :o

...nå er det for sent, du kunne ikke sagt fra litt før, da...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hva i ditt innlegg skal jeg egentlig svare på? Ser ikke noe spørsmål noe sted, imperativsformen er imidlertid til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg broderer ikke! Synd at du ikke kunne svare spesifikkt på mitt innlegg, men Gud er for deg! Halleluja! Amen!  

:briller: www.oks.no

Jeg både broderer og P*U*L*E*R, jeg! Men ikke samtidig! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har hatt sex før ekteskapet. Lurer på hva slags religion du hører under. Vi lever jo tross alt i 2003. (rister veldig mye på hodet)

Regner med at dette egentlig er bare noe forbanna tull!!! Du vil vel bare fyre opp stemninga. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg trodde faktisk på dette, og mente som du som starta debatten at dette var rett. Jeg gifta meg med den eneste jeg hadde sex med. Raskt og gæli, sånn at vi ikke skulle gjøre noe galt.

Det gikk ille. Samlivet vårt røk til de grader. Det var råtøft, og jeg angrer veldig på at jeg ikke visste mer om hva jeg gikk til. Jeg anbefaler ingen å gå samme vei som meg. Sex er råviktig!! Det er det beste Gud har skapt mellom to mennesker, og funker ikke det så blir det hele svært vanskelig, selv om du sikkert nå vil si at fører Gud dere sammen så gjør Han det seksuelt også. Det er ikke sikkert, jenta mi!

Nå er jeg altså en fallen kvinne, som har hatt alt for lite og dårlig sex, og det er ikke stas skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på deg selv du, så skal jeg passe på meg.

Det deilige med å være ateist er at det ikke finnes noe som heter synd :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eminel... din råtass.... :wink:

Selv synes jeg den største synd er å såpe meg inn litt for fort, eller litt for lenge i dusjen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristengutt24

Hei!!!

Vil bare si til han som startet innlegget att han ikke har noen rett til å dømme andre mennesker. Det er det bare Gud som kan fordi han er den eneste som er uten synd. Det er fullt mulig for alle mennesker å få tilgivelse for sine synder, inkludert drap, bare man innrømmer det innenfor gud og tar avstand i fra sitt syndige liv og heller retter blikket mot livets vei. Det står faktisk i bibelen att sex før ekteskapet er synd, også kalt hor. Men bibelen sier att har du brutt ett av budene så har du brutt dem alle. Det er ikke mulig for ett menneske å kun holde seg til budene, men vi må under forsoningen, dvs frelsen.

Selv er jeg personlig kristen og har bestemt meg for å vente med å ha sex til jeg blir gift, selv om jeg har begått masse andre synder.

Jesus hjelper meg å holde meg på den smale sti.

Til deg som startet innlegget kan jeg bare si att jeg håper att du ikke er blitt bitter på "alle de andre" som driver hor. Håper att du skjønner att Jesus kom for å frelse verden for att alle som tok i mot han ikke skal gå fortapt, men ha evig liv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...