Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg bruker nå Decleor sin hydra floral, og er fornøyd med den. Men den er ganske dyr, så tenker at jeg må prøve å finne en god krem som er rimeligere -som en får kjøpt i butikker eller apotek kanskje... Vet dere om noen?
Essie_ Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg bruker nå Decleor sin hydra floral, og er fornøyd med den. Men den er ganske dyr, så tenker at jeg må prøve å finne en god krem som er rimeligere -som en får kjøpt i butikker eller apotek kanskje... Vet dere om noen? Jeg har kommet frem til at de beste "billig"-kremene jeg har hatt er de jeg har kjøpt på apoteket. Jeg har prøvd vichy, aderma og la roche-posay. Kanskje mest fornøyd med sistnevnte. Men spør personalet der, de pleier å være behjelpelige.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg bruker nå Decleor sin hydra floral, og er fornøyd med den. Men den er ganske dyr, så tenker at jeg må prøve å finne en god krem som er rimeligere -som en får kjøpt i butikker eller apotek kanskje... Vet dere om noen? Hva med å kjøpe på strawberrynet. Der selger de også store tuber som gjør det enda billigere.
Arwen Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes declaré sine kremer er gode. De koster ikke voldsomt mye.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes declaré sine kremer er gode. De koster ikke voldsomt mye. Hvor selges det merket?
Arwen Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har kjøpt min på Cubus på Strømmen. Det er en serie for sensitiv hud tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hvor selges det merket? Tror kanskje hun mener Decleor?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Tror kanskje hun mener Decleor? Nei, jeg har hørt om Declaré, men visste ikke at det var å få kjøpt i Norge. Se her for litt mer informasjon.
Gjest Bjørnemor Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Kanskje den nye serien Boots N^7 på apoteket? folk gikk helt ville i England da dette produktet kom ut.. nå har det kommet til Norge også.. Ikke så gærne priser.. https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...34&action=O
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har god erfaring med Lancome Aqua fusion:) En lett krem som ikke svir!! Den koster heller ikke så mye... under 200 kr hos redbeauty.no:)
Gjest Bond Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg har kommet frem til at de beste "billig"-kremene jeg har hatt er de jeg har kjøpt på apoteket. Jeg har prøvd vichy, aderma og la roche-posay. Kanskje mest fornøyd med sistnevnte. Men spør personalet der, de pleier å være behjelpelige. Jeg har også erfaring med la roche-posay og den var faktisk ganske god. Tror den kostet rundt 130 kroner eller noe lignende? Er mer fornøyd med den enn den Clinique-kremen jeg hadde før. Jeg leter fortsett for den 'perfekte kremen', har ikke funnet ennå, men den la roche-posay var overraskende bra. Endret 30. mars 2008 av mrs_bond
frøken13 Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Kanskje den nye serien Boots N^7 på apoteket? folk gikk helt ville i England da dette produktet kom ut.. nå har det kommet til Norge også.. Ikke så gærne priser.. https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...34&action=O Dagkremen er allerede utsolgt ser jeg, betyr kanskje at den er verdt å prøve edit: Faktisk er flere av No.7-produktene utsolgt... Jeg er lett å lede, så denne serien må testes! Endret 30. mars 2008 av frøken13
Gjest 422893 Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, ja det er jeg også på sånne ting.. Jeg har serumet.. det er visst veldig populært.. liker det veldig godt.. vurderer å kjøpe meg kremer også..
Arwen Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Tror kanskje hun mener Decleor? Nope... Det er to forskjellige merker.
Gjest Ada Blûe Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker denne. Passer best til normal hud, selv om det også står uttørret hud på nettsiden jeg linket til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå