Gjest umulig...... Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg handler i en stor butikk. Mye pga utvalget på mat jeg liker. Utenlandske sauser,oljer og div. Den senere tid har de fått inn flere reoler med slik mat. Jeg bruker lesebriller,men selv med lesebriller så ser jeg ikke hva som står på pakningene. Alt er trykt sammen på liten flate med veldig små skrift. I tillegg er mye av det på et annet språk. Hylleetikketten så står det heller ikke på Norsk. Går sikkert glipp av veldig mye godt, da jeg ikke vet hva det er. I store butikker finner en jo ikke betjening i butikken heller som man kan spørre etterhvert. Noen som har sett det samme?
LukaFrost Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Ja, jeg har også irritert meg over dat samme som du. Særlig på innvandrerforretninger. Hvis jeg spør om noe nikker de som regel ivrig og sier ja, ja...
Gjest gg Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Min erfaring med innvandrer-butikker er at de er mye mer imøtekommende enn på norske butikker og at man får gode svar på det man spør om
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hvor bor du? I hvert fall i Oslo er det endel innvandrerbutikker som retter seg mot norske kunder, f eks tildels Sultan på Grünerløkka, og kjeden som heter InterFood eller noe sånt. Sistnevnte har jeg veldig god erfaring med, kjempehyggelige og kunnskapsrike folk som jobber der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå