Gjest Odense Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Synest jeg bare får mer og mer rynker, jeg håper og ber om at en god del av de er tørrhetsrynker da jeg har problem med tørr hud..Jeg bruker bra hudpleie produkter og bruker fortiden Thalgo som en kun får kjøpt med hudpleier. Ellers har jeg brukt kanebo, dermalogica og clinique. Men jeg har så mange linjer rundt øynene og i vinter synest jeg at det har kommet litt vel mye..Nå er ikke jeg så ung lengre, har fylt 27, så tiden er jo inne for litt linjer.. Men har dere noen gode tips til gode ansikt og øye kremer som gir intensiv fukt? Gjerne anti age Har foresten sett litt på No7 serien på boots.no , noen som har prøvd noe av den serien?
Gjest lissi32 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Først: Drikk masse vann. Tørrheten kan komme innenfra. Kutt ned på vanndrivende drikke og få i deg masse vann noen uker så ser du om det hjelper. Bruk en god øyekrem som passer for din hudtype, spør om hjelp hos hudpleier til å velge ut en:)
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg ville tatt en titt på feks exuviance om jeg var deg. Eller en annen liknende serie basert på syrer. Det er helt trygt, men fremmer sunn hud ved å hjelpe huden med å kvitte seg med døde hudceller. Det virker antiage å bruke slike pprodukter, og det gjør at huden din etterhvert holder bedre på fuktigheten, selv om jeg nok tror det er lurt å bruke et skikkelig serum under kremene dine. Særlig på vinteren... Thalgo har ingen kremer som fikk bukt med min tørre hud, og jeg har jobbet med serien..... Men selvfølgelig kan den være bra for mange andre..
Ce'Nedra Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 MD har en som heter Critical Care. Jeg synes den hjalp mot linjene rundt munnen og i pannen. Men den er dyr, så jeg bruker en annen krem under og denne på linjene.
Gjest Odense Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg ville tatt en titt på feks exuviance om jeg var deg. Eller en annen liknende serie basert på syrer. Det er helt trygt, men fremmer sunn hud ved å hjelpe huden med å kvitte seg med døde hudceller. Det virker antiage å bruke slike pprodukter, og det gjør at huden din etterhvert holder bedre på fuktigheten, selv om jeg nok tror det er lurt å bruke et skikkelig serum under kremene dine. Særlig på vinteren... Thalgo har ingen kremer som fikk bukt med min tørre hud, og jeg har jobbet med serien..... Men selvfølgelig kan den være bra for mange andre.. Er det hudpleierene som har exuviance?
Gjest lucky!74 Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 En lacticpeelingkur vill gi huden masse fukt. Ellers glatter disse kremene ut min hud http://www.skin-etc.com/janmaccream.html http://www.skin-etc.com/janmasksiprh.html, huden strammer seg å blir på en måte fylt med fukt:) Også bruker jeg en maske som heter Skin zyme flere ganger i uka som gir utrolig masse fukt. Jeg kjøper alt på Ebay men skin-etc er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå