Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 jeg er en jente på 20 år. som slitter litt med overvekt. jeg er 159cm og 80kg. det jeg lurer på er hvordan jeg skal klare og gå ned i vekt. har store problemer med ryggen og kan derfor ikke være så aktiv. så ønsker og få vite metoder der jeg går raskt ned i vekt men samtideg kan holde vekten stabil etterpå. for vekten begynner og bli et problem for meg. håper på svar fra dere som vet hva jeg kan gjøre eller hva som virker.
crien Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg så på opera i dag. Og det viktigste for de var å spise 6-8 ganger om dagen. Små måltider da selvølfgelig, for å øke forbrenningen. Dette var noe som gjorde at de gikk for ned i vekt for at de så kunne trene. Det finnes også mange dietter på internett som bare er basert på å spise det riktige som man kan prøve Men som over sa, svømming. Er jo bra for ryggen din også
Cognizance Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Hvis du ikke kan bevege deg så mye må du gjøre det meste via kosthold. Denne boka tror jeg er bra: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?stipr=...&cid=173213
Gjest Bolledeig Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg så på opera i dag. Og det viktigste for de var å spise 6-8 ganger om dagen. Små måltider da selvølfgelig, for å øke forbrenningen. Dette var noe som gjorde at de gikk for ned i vekt for at de så kunne trene. Det blir gjentatt i media i det kjedsommelige, men det er faktisk ikke vitenskaplig dekning for å si at hyppige måltider øker forbrenningen. Det kan ha mange andre positive effekter, men ikke økt forbrenning. Endret 27. mars 2008 av Bolledeig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå