Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har blitt anbefalt en kinaresturant som ligger rett ved en kina/invandrerbutikk i Sandefjord. Vet du hva den heter, eller hva butikken heter, eller adressen? Hun som anbefalte kommer fra samme sted som meg, langt vest i landet så vi er ikke kjent der. Hun husker ikke hvor det lå i heletatt og vet ikke om det var kinesisk. Mulig vietnamesisk for exempel
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg tror den restauranten du tenker på er nedlagt til fordel for utbygging av kjøpesenteret, men det finnes andre kinesiske restauranter i byen. Det er for eksempel en som ikke ligger så langt unna McDonald's, husker ikke adressen eller navnet i farta, også er det denne http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...rant+sandefjord . Jeg har ikke spist på noen av de selv, så jeg kan ikke si noe om maten.
Gjest Samme gjest som over Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Når jeg tenker meg om, ligger det muligens en såkalt innvandrerforetning ikke så langt unna den kinarestauranten jeg gav deg link til. Kanskje det er den du har fått anbefalt? ...Og her fant jeg adressen til den som ligger rett ved McDonald's Hong Wan Restaurant http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...Wan+Restaurant+
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg tror den restauranten du tenker på er nedlagt til fordel for utbygging av kjøpesenteret, men det finnes andre kinesiske restauranter i byen. Hvor lenge siden er det? For butikken var åpen for en eller to måneder siden vet jeg (resturanten også tror jeg).
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hvor lenge siden er det? For butikken var åpen for en eller to måneder siden vet jeg (resturanten også tror jeg). Tja, det må være lenger enn det siden de begynte å rive altså, så da er det nok den første jeg linket til du har blitt anbefalt (selv om den mest kjente vietnamesiske butikken ligger rett ved der en annen kinarestaurant lå tidligere - der var det for øvrig mest alikser, så det betyr vel at det er enda større sansynlighet for at det er den første jeg linket til som er stedet du er på utkikk etter.) Puh, lang setning.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Altså, den vietnamesiske butikken er IKKE revet, kun restauranten.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Og så var det de samme folkene som drev både resturant og butikk, dvs at den kanskje var i samme bygning, eller veldig nært... Men har sett kart nå, og skal vel greie å finne den hvis det ikke er mange av slaget i byen.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Og så var det de samme folkene som drev både resturant og butikk, dvs at den kanskje var i samme bygning, eller veldig nært... Men har sett kart nå, og skal vel greie å finne den hvis det ikke er mange av slaget i byen. Her er en liten artikkel om den ene http://www.sb.no/article/20041004/NYHETER/110040050 ..Vær så god forresten.
SilkeSatan Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg bor her i Sandefjord. Og gamle Hong er revet til fordel for utbyggingen av Hvaltorget kjøpesenter. Vi har flere kinarestauranter her i byen. Den ene, som det er noen her som har referert til som ligger ved McDonald's, synes jeg er best. Får mye mat for pengene, og det er veldig godt. Iallefall det jeg har smakt. Ligger i Skolegt 3. Dårlig utvalg av drikke da.. Bortsett fra det, så ligger det en ved Nybyen, en statoil stasjon. Men den er nok ikke så koselig å sitte på, da den baserer seg mest på Take away. Også har vi en til som er veldig god. Men der får du lite for pengene. Den ligger ved Stanghjørnet (en mix kiosk) som ligger i Dronningens Gate. Endret 27. mars 2008 av SilkeSatan
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Også har vi en til som er veldig god. Men der får du lite for pengene. Den ligger ved Stanghjørnet (en mix kiosk) som ligger i Dronningens Gate. Stemmer, det var Hong Rui (hungry) den restauranten het. Den du nevner over er for øvrig den jeg linket til i det første innlegget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå