Karmela Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Har sååå lyst på denne lampen, men vet verken hva den heter, koster, eller hvor den selges! Kan noen hjelpe meg? Her er den - det er den stående: Lampe (edit: kom visst ikke inn på det bildet jeg ville, med den vises litt på forsidebildet òg) Endret 27. mars 2008 av Karmela
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Om du går inn på google og søker på belysning. Da finner du mange sider der du kan søke på gulvlamper feks, og får opp disse. Jeg vet jeg har sett denne lampen på noen av disse sidene, men jeg orker ikke lete det opp nå. Men let og du skal finne Det gjørde i alle fall jeg..
Karmela Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Thank you! Fant den med en gang nesten :-)
Bex Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hei Karmela! En sånn lampe har jeg veldig lyst på også! Men er sikkert ikke så flink til å Google ting, for finner den ikke, jeg Du kunne ikke ha postet en link her, så jeg kan finne den også?
Gjest Elfrida Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 http://www.mobelgalleriet.no/detaljer.php?...=926&room=7 Denne har de begynt å produsere på ny, ellers går det også an å finne originale fra 60-tallet. OG det går sikkert an å finne fine kopier, for denne er ganske dyr.
Gjest Gjest_frida_* Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 http://www.mobelgalleriet.no/detaljer.php?...=926&room=7 Denne har de begynt å produsere på ny, ellers går det også an å finne originale fra 60-tallet. OG det går sikkert an å finne fine kopier, for denne er ganske dyr. Skeidar har en som ligner veldig på den i annonsen. Den er kjempefin:)
Gjest Morbær Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Enig i at Arco (originalen) er kjempefin, det en skal tenke på ved ev. kjøp er at den er 240 høy på det høyeste slik at den nesten blir for høy i rom med vanlig takhøyde. Tror den "siger" litt ned etterhvert pga tyngden av skjermen men kan jo være greit å vite... Tror forresten de har den på www.europebynet.com og at den er rimeligere der enn i butikk i Norge selv med frakt. Vet at Bolia også har en etterligning av denne + sikkert også andre...
Gjest Eliii Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 de har også en på Bohus.. tror det er bestillingsvare ettersom det er bohus design 6000 som fører denne.. (finnes på Rud/Bærum)
Bex Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Supert! Takk for svar alle sammen! Jeg har 3,67m under taket, så tror det funker med en sånn lampe Skal ta runden i møbelbutikker i helga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå