Gå til innhold

Tørking av klær

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor tørker dere klær som dere ikke har i tørketrommelen?

Jeg pleier å henge de på et stativ på badet, men jeg synes det støver så fært.

Å det er jo ikke akkurat bestandig vær for å tørke ute.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
:husarbeid: Jeg tørker litt på vaskerommet, mest på badet for der er det varmest, og i stuen. Hurra=) Er det rart det er mye støv her?
Gjest Gjest
Skrevet

Uansett hvor du plasserer stativet vil det bli støv. Det er derfor ikke anbefalt å tørke klær i oppholdsrom som stue, soverom og kjøkken.

Topper og slikt henger jeg til tørk på kleshenger på en stang over vaskemaskinen. Andre ting henger jeg på stativ som står i "ekstrarommet". Hadde jeg hatt plass på badet hadde jeg tørket ting der, der er det jo allerede fuktig og dessuten støvete siden håndklærne mine loer noe helt forjævlig.

Skrevet

Klær som ikke går i tromlen tørker jeg på vaskestativ som jeg setter opp i badekaret. Siden jeg har tromlen på badet og den støver noe helt vanvittig har jeg aldri lagt merke til at klærene på stativet støver.

Fra april til oktober (ca) tørker jeg tøyet ute. Har en lun og fin veranda med markise, så det fungerer supert.

Skrevet (endret)

Alt som ikke går i trommelen, henges opp på kleshengere. Har hyller over vaskemaskinen, med stang under (Antonius-systemet fra Ikea) To hyller i bredden (1.60 m) er nok til masse klær. Og når det er tørt henges det rett inn i klesskapet :). Veldig fornøyd, det er utrolig lettvint. Jeg HATER tørkestativ som står overalt. Nå bruker jeg det nesten aldri!

Endret av lille katt
Gjest Tnita
Skrevet

Jeg tørker i stua på tørkestativ. Har ikke plass annet sted, men så tørker de veldig fort også da så det er ok. Men det blir litt ekstra støv av det.

Skrevet

På tørkestativ i stua, siden det er rommet det er desidert varmest i, og det ikke er plass på badet.

Skrevet

Tørkestativ i stua i vinterhalvåret, skikkelig upraktisk... i sommerhalvåret så tørker jeg enten på loftet eller utendørs, da et klærne ute av syne og er tørre på 1-2-3.

Må innrømme at jeg har lyst på tørketrommel om vinteren ja... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...