Gjest SnømannenKalle Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hva er det som går av yngre jenter for tida? Nesten alle lubber rundt i joggebukser som er 4 nr for store, så bukseræva henger ned på knehasene. Det må da vel kunne gå an å ha på seg noe mer kledelig og feminint? Driter disse jentene fullstendig i et noe bortimot feminint utseende?
estrella Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Nei, men det skal visst være behagelig. Ikke vet jeg egentlig, for jeg synst det er grusomt selv(og jeg er faktisk av de som burde like det der, ifølge "trenden").
Maneo Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Behagelig, ja, men brukes kun hjemme her. Og er forøvrig ikke for stor heller. Endret 27. mars 2008 av Maneo
Wildy Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Behagelig å daffe rundt i hjemme, men aldri i verden om jeg hadde gått ut i det.....
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor legger noen mennesker seg så opp i hva andre mennesker går kledd i? Jeg kunne skjønt det om det var snakk om klær som var ytterst vulgære eller til sjenanse, men joggebukser?! Hva i alle dager kan irritere dere med det?! I motsetning til mange andre plagg er joggebukser behagelige å gå med, unge jenter slipper i mange sammenhenger å bli glodd etter om de går med disse, de gir ikke underlivsplager (som stramme bukser kan gjøre) og lignende..
snooops Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor legger noen mennesker seg så opp i hva andre mennesker går kledd i? Jeg kunne skjønt det om det var snakk om klær som var ytterst vulgære eller til sjenanse, men joggebukser?! Hva i alle dager kan irritere dere med det?! I motsetning til mange andre plagg er joggebukser behagelige å gå med, unge jenter slipper i mange sammenhenger å bli glodd etter om de går med disse, de gir ikke underlivsplager (som stramme bukser kan gjøre) og lignende.. La folk få kle seg som de vil!
Ce'Nedra Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor går det ikke an å diskutere hvorfor enkelte merkelige plagg plutselig blir mote?
Cocktail Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Dette var jo ikke akkurat en diskusjon startet på grunnlag om hvorfor dette plagget er blitt "mote". Selv liker ikke jeg det heller, men gir da lang faen jeg i hva folk går med. Selv sitter jeg selv i joggebukse nå på skole (og her er det mange joggebukser ska jeg si dere!), men ikke en av dem som er 4 nr for store og baggy (sånn typisk fjortisbukse), men en helt normal som jeg har arva av bror min, hehehe. Jeg liker å kle meg feminimt og hater å gå ute blant folk i joggebukse (føler meg rett og slett ikke vell), men i dag var det dårlig tid om morningen så da bare heiv jeg på meg noe. Uansett, ork å bry deg. Selv har jeg andre ting i livet som opptar meg mer. Gå med binn for øynene neste gang du beveger deg ut av huset Sier meg forresten enig med person ovenfor, heller joggebuksetrenden enn pysjamasbukse og bjørn borg bokser! Pysjamesbukse hørrer til i hjemmet, og boksere skal ikke dras langt oppover ryggen. Tralala.. jeg irriterer meg ikke.
Mischa Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Slaskete joggebukser er det styggeste jeg ser, men gidder ikke bry meg om hva andre har på seg.. la fjortisene få gå rundt og tro de er deilige, når de egentlig ser ut som dasser hele gjengen
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Slaskete joggebukser er det styggeste jeg ser, men gidder ikke bry meg om hva andre har på seg.. la fjortisene få gå rundt og tro de er deilige, når de egentlig ser ut som dasser hele gjengen Ikke sant.. Noen fortrinn skal vel vi andre ha også.. Hilsen sveisen dame på 29.. hi, hi..
FantasDick Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Hvorfor går det ikke an å diskutere hvorfor enkelte merkelige plagg plutselig blir mote? Dette kan vel ikke kalles en diskusjon om hvorfor dette plagget er på moten. Jeg er temmelig lei av slike tråder - de startes nesten utelukkende av menn som klager på at kvinner ikke er feminine nok. Noe er det alltid - vi pynter oss ikke nok, vi har ikke på oss skjørt under fredagsmiddagen hjemme, vi bruker joggebukser, vi bruker strømpebukser istedet for stømper og/eller strømpeholdere, vi tripper ikke på høye hæler o.l. JA til å slutte å legge nesa si borti hva andre har på seg eller ikke. Fred ut.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Hadde jeg vært deg så hadde jeg sluttet å brydd meg om hva småungene går med, og heller sett litt på folk på din egen alder.
Transe Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Joggebukser er stygt helt sikkert. Behagleg på? Bare kjole er behagleg på.
miss me Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 syns det er bedre at de går i store joggebukser en klær som er for utfordrene og vulgære....
Småsmurf Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Jeg går i joggebukse ute noen ganger... Men den passer da, vel og merke. Hvorfor er det så mange som aaaaldri kunne gått utafor døra i joggebukse egentlig?
rsa Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Synes ikke det er så stygt. Synes til og med at noen kler det Og så er det mye bedre enn de som går med bittesmå og så trange klær at fettet henger over buksekanten.
Essie_ Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Er enig i at joggebukser ikke er det peneste man kan ikle seg, men jeg klarer ikke helt å irritere meg over hvordan noen ser ut.
Malou Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Synes ikke det er spesielt stilig jeg heller, kanskje det betyr at jeg har blitt gammel. Men fjortisene (og alle andre forsåvidt) må få gå i hva de vil for min del. Jeg kan like det eller ikke like det, men irritere meg over det gjør jeg ikke.
Gjest StockDama Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Dette kan vel ikke kalles en diskusjon om hvorfor dette plagget er på moten. Jeg er temmelig lei av slike tråder - de startes nesten utelukkende av menn som klager på at kvinner ikke er feminine nok. Noe er det alltid - vi pynter oss ikke nok, vi har ikke på oss skjørt under fredagsmiddagen hjemme, vi bruker joggebukser, vi bruker strømpebukser istedet for stømper og/eller strømpeholdere, vi tripper ikke på høye hæler o.l. JA til å slutte å legge nesa si borti hva andre har på seg eller ikke. Fred ut. Ja! *juble!* You go girl =p =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå