Gå til innhold

Tobakkspising

Anbefalte innlegg

Gjest Pia88
Skrevet

Min sønn på 1 år og 3 mnd har spist tobakk..

Han har hatt normal oppførsel, og er kvikk og blid.

Det er snakk om ca 5gram tobakk.

Er dette veldig farlig, og hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hendig nummer å ha på mobilen når man har små barn som plutselig putter ting i munnen : giftinformasjonen.

Tlf: 22 59 13 00

Døgnåpen vakttelefon.

Gjest Pia88
Skrevet
Hendig nummer å ha på mobilen når man har små barn som plutselig putter ting i munnen : giftinformasjonen.

Tlf: 22 59 13 00

Døgnåpen vakttelefon.

Tusen hjertelig!

Skrevet

hvordan gikk det med sønnen din?

Hvilke råd fikk du egentlig? greit å vite hvis man skulle havne i en sånn situasjon senere......

Gjest Gjest
Skrevet

Det er hårreisende at det ropes på hjelp her når det skjer noe slikt med barn.Alle med små barn burde ha liggende en førstehjelpsbok.Beklager,men jeg blir rett og slett sjokkert.Håper det gikk bra med han.

Gjest Gjest
Skrevet

Tobakk er en meget farlig gift.En liten sneip kan være nok til å forgifte et barn alvorligt.

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett på denne siden du viser til,men har selv sett hvor farlig det er.Uansett bør voksne forholde seg til kompetente mennesker,ikke prøve oppsøke hjelp her når noe alvorligt skjer ens barn.

Skrevet

Og for fremtiden bør du kanskje oppbevare tobakken en plass så ikke et barn på litt over ett år får tak i den?

Skrevet
Og for fremtiden bør du kanskje oppbevare tobakken en plass så ikke et barn på litt over ett år får tak i den?

gjort er gjort å spist er spist som det heter. Det er lett å være etterpåklok. Sønnen min klarte å bade i vaskepulver og tøymykner ennå det sto trygt i skapet med barnesikring. Den fikk han faktisk opp. gikk heldigvis bra der og, en grundig dusj og alt var i sjønneste orden.

poenget er at slike ting skjer mange ganger uansett hvor forsiktig man tror/mener man er, så at man peker finger på ting som skjer slik er bare dumt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...