Gå til innhold

FLESKEPATTER OG GRISELÅR

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at det har vært endel diskusjoner om hva slags kvinner menn foretrekker og det jeg savner er et skikkelig forsvar for "DEN STORE DAMEN" med de fyldige formene. Smak og behag kan som kjent ikke diskuteres på noen fornuftig måte, men det er jo lov til å drømme...

Det finnes lite attraktive slanke kropper og veldig attraktive fyldige kropper. Mange andre faktorer enn antall kilo er avgjørende.

Jeg var sammen med en dame på 170 cm. og 120 kg. Nydelige fyldige former, store hofter og pupper og masse deilig daskeflesk. Likte å kose med hele henne, -shake litt på magen, lårene, armene osv. Og jeg må bare få lov til å si at å ta henne bakfra var en utrolig flott opplevelse. Hele kroppen hennes disset og skalv og ristet av vellyst!

Det finnes ikke noe bedre! Gutter, finn dere en fyldig dame!

MVH OsloMann

PS: Det skader ikke med en flott personlighet i tillegg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittelen på innlegget ditt og selve innlegget er jo direkte selvmotsigende. Tittelen indikerer at du ikke synes at "den store damen" er noe særlig. Fleskepatter og griselår er ikke særlig flatterende beskrivelser på runde former...

Skrevet

Ja da, prøvde bare å være litt ironisk.

Tenkte at jeg måtte ha en fengende tittel for å vekke litt oppmerksomhet og kanskje få noen reaksjoner ...

OsloMann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...