Gå til innhold

Jeg trenger gode sko til aerobic og step

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg finner ingen sko jeg liker, dvs jeg har brukt Nike air før, og de ga god støtte rundt ankelen, men var ikke helt optimal ift sålen. Skakke værra enkelt nei. Kjøpte løpesko fra Asics, men de funker IKKE til aerobic, alt for lite støtte rundt foten. Har prøvd sko fra Reebok, og de var heller ikke noe særlig.

Noen som har konkrete tips til meg? Helst som er litt høye. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns Rykä er veldig gode. Brukes mest til Step for min del. Det kjennes nesten ut som om jeg ikke har på meg sko, til tross for at de er store og høye.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns Rykä er veldig gode. Brukes mest til Step for min del. Det kjennes nesten ut som om jeg ikke har på meg sko, til tross for at de er store og høye.

Takk for tipset! :) Lurer på om det første paret mitt var Ryka, for ørten år siden. :klø: Og de var god de, altså! Er det G-sport som fører det merket tro? Kan ikke huske å ha sett Ryka på f. eks XXL...

Skrevet

Jeg har også Rykâ og liker dem godt, men et helt konkret tips kan være å gå på Løplabbet og få testet hvordan foten din er og hva den trenger. Det finnes Løplabbet i flere større byer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...