Gjest smotti Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tillater meg i denne sammenheng å komme med et OT-spørsmål: Hadde dere gratis servering av alle drikkevarer, eller måtte gjestene betale selv eller bruke bonger? Vi skal ha buffè med øl,cider,vin og mineral vann. Hvorfor lurer du på det?
Rosalie Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Vi skal ha buffè med øl,cider,vin og mineral vann. Hvorfor lurer du på det? Personen lurer nok siden en god del brudepar bruker mye penger på ting som ikke betyr noe for noen andre enn dem selv, men har ikke råd til fri bar for gjestene.
Amadea Skrevet 28. mars 2008 #23 Skrevet 28. mars 2008 Vel, noen er jo faktisk opptatt av frimerker og stempler. Jeg forstår ikke hva som er så galt med det jeg da. Kan ikke folk få bruke fritida si på det de vil?
rsa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Kjære Pastor Knut: Jeg reagerer ikke kraftig. Nå må du velge ordene dine med omhu. Jeg synes det var morsomt at man skal tenke på hvilken dag man poster brevet. Og bare så det er sagt (til alle): kjæresten min og jeg trykket opp egne frimerker fordi vi hadde et utrolig morsomt bilde av oss der vi skjærer grimaser. Gav invitasjonen en litt uhøytidelig og personlig "touch". Og vi fikk også trykket opp navn og adresse på konvoluttene. Et bryllup skiller seg klart ut fra "vanlige" fester. Så for å oppsummere: Jeg synes det er rart å time postleggingen til Valentine's Day og fra et sted som klinger bedre, men det er ikke rart å trykke opp egne frimerker. Det nevnte jeg ikke med et ord i innlegget. Men men, folk leser det de vil lese......... Og for all del: Folk gjør selvsagt som de vil. Endret 29. mars 2008 av rsa
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #25 Skrevet 28. mars 2008 Personen lurer nok siden en god del brudepar bruker mye penger på ting som ikke betyr noe for noen andre enn dem selv, men har ikke råd til fri bar for gjestene. Yupp - takk sekretær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå