Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Det er så mange jenter som går med sånne brede midjebelter om dagen. Synes det er så fint. Men er det ikke 80 talls? Hvordan kan det være fint da?!! Er jeg blitt hjernevasket til å tro det er fint eller er det seriøst fint?
Ce'Nedra Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Det begynner å gå av moten, nå skal midjebeltene være smalere. Men fortsatt midjebelter ja.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Det begynner å gå av moten, nå skal midjebeltene være smalere. Men fortsatt midjebelter ja. Ja men er det egentlig harry? Jeg synes det ser litt konservativt ut egentlig så jeg skjønner det ikke. Hvis man sammeligner med 80 talls ting som er in nå så skjønner jeg ihvertfall ikke noe! Pulesveis og bukser nede i sokkene, dette hater jeg.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ikke slemt ment, men hva er det egentlig du prater om? Liker du det, eller liker du det ikke? Pulesveis er vel ikke akkurat moderne og nytt, og vil ikke si det har noe med midjebelter å gjøre. Og konservativt er ikke det ordet jeg ville brukt på midjebelter, heller.. Og hva er det å skjønne?
Ce'Nedra Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Midjebelter er vel i grunnen ikke harry synes nå jeg, jeg synes det er litt som de i Gossip Girl - overklasse liksom..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ikke slemt ment, men hva er det egentlig du prater om? Liker du det, eller liker du det ikke? Pulesveis er vel ikke akkurat moderne og nytt, og vil ikke si det har noe med midjebelter å gjøre. Og konservativt er ikke det ordet jeg ville brukt på midjebelter, heller.. Og hva er det å skjønne? jeg liker det. Men synes det er snodig å like noe fra et så harry tiår. Og pulesveis er jo mote da desverre. 70% av alle jenter mellom 15 og 25 har jo pulesveis. Det er trist
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 jeg liker det. Men synes det er snodig å like noe fra et så harry tiår. Og pulesveis er jo mote da desverre. 70% av alle jenter mellom 15 og 25 har jo pulesveis. Det er trist Hehe, joda. Men det er jo bestandig tilbakeblikk til andre tiår i moten, så synes ikke det er så rart at du liker det Finnes jo utrolig mye 80's-inspirert nå for tiden. Tjaa.. synes pulesveis er ut. Men er nok mange som har det, ja.
Gjest Wildcat Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Det er så mange jenter som går med sånne brede midjebelter om dagen. Synes det er så fint. Men er det ikke 80 talls? Hvordan kan det være fint da?!! Er jeg blitt hjernevasket til å tro det er fint eller er det seriøst fint? Eventuelt så kan man se på det som 50-talls, var veldig vanlig med midjebelter på kjoler samt generelt markert midje da. Flott og feminint synes jeg EDIT: Trykkleif Endret 28. mars 2008 av Wildcat
Ce'Nedra Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Pulesveis er in igjen. Men ikke sånn "Nordstrand-sveis", det skal være pulesveis over hele håret..
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Pulesveis er in igjen. Men ikke sånn "Nordstrand-sveis", det skal være pulesveis over hele håret.. Nordstrand sveis. morsomt at bostedet mitt blir nevnt. Uansett har Norstrand jentene en litt finere variant av pulesveisen enn resten av Oslø øst. Uten at det blir pent av den grunn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå