Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har vunnet turer med postordrefirma og faktisk brukt turen?

Jeg "vant" tidligere til Venezia, men synest det ble alt for dyrt for den ekstra personen som skal være med [min kjære]

Men denne gangen er det til Praha, og det er jo som kjent billigere og bo og leve der. Tenkte jeg i alle fall skulle melde min interesse og se hva det koster.

Noen som har erfaring ang dette til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med dette , men jeg vant også turen til Venezia.Den fikk vi ikke brukt da reisedatoene ikke passet .

Nå har jeg også fått turen til Praha og kommer til å sende inn så får vi se hvilke datoer turene blir arrangert på. Om det passer for oss så melder vi oss på. Vi har ikke vært i Praha så det kunne være morro det.

Skrevet

Venezia passa heller ikke for meg i forhold til dato, satser nå på å komme meg til Praha. Reiser aleine, siden jeg bare trenger å komme meg til Oslo for egen regning satser jeg på at dette blir en superduper-billig tur:-)

Har en slektning som reiste aleina for et par år siden, han storkosa seg. Fikk riktignok noe hårresiende morsomme advarsler i forkant("kan komme på rom med noen av motsatt kjønn!! noen som snorker!! er generelt utrivelige!!"), selskapet satser selvsagt på at man tar med noen så de kan tjene på det. Om man bor forholdsvis sentralt i landet tror jeg det er minst like billig å fly ut fra Torp/Oslo og skaffe hotell selv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har noen av dere fått papirene med datoene til praha turene enda ?

Skrevet
Har noen av dere fått papirene med datoene til praha turene enda ?

Er snart 14 dager siden jeg sendte inn papirene og jeg har ikke fått noe svar ennu.

Skrevet

Jeg har fått reisedatoene.

Første turen går 30 juni og resten er i Juli måned.

Det var dumt for vår del da vi reiser til USA i begynnelsen av Juli.

Så det blir ikke Praha på oss denne gangen. Det ser i alle fall ut som en alle tiders tur så vi hadde nok reiste om noen av turene hadde gått tidligere i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...