fuerza Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Når er det høysesong for å leie ut hybelleiligheter? Jeg trenger et nytt sted å bo til høsten, og har nå funnet en VELDIG bra hybel! Eneste er at den kanskje er bittelitt dyr, men det "verste" er at jeg er bundtet til hybelen jeg har nå i to mnd, dvs jeg må betale dobbel husleie de mnd. ikke kjekt. Er det lurt å ha is i magen og vente til et tilsvarende tilbud, eller slå til på dette som egentlig er litt dyrt? Logikken min sier at høysesongen for å leie ut hybler kommer i mai, ved skoleslutt. Noen erfaringer?
Gjest Tnita Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hvis du liker den godt, så slå til. Blir kanskje bare vanskeligere og vanskeligere fremover å finne noe bra. Mye konkurranse på de.
Gjest _Leela_ Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Kommer litt ann på hvor du bor, men hvis du bor på et sted med studenter er toppsesongen i mai/juni. Dvs da studentene flytter på seg/avslutter studiene. Aller verst er det i august da alle de nye studentene skal inn på markedet. Men det er selvsagt alltid noe på markedet. Min erfaring er at det er lett å få seg hybel i mai/juni, håpløst i august (men det er mulig) og ok resten av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå