Gå til innhold

Om du ikke var den du trodde du var

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sort Orm er inspirasjonen bak denne tråden:

Hva om du plutselig en dag fant ut at du ikke var du, men noen helt annen? Hva ville du ha gjort da? Ville du blitt sint? Forvirret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville prøvd å finne meg igjen - og bytte, i hvert fall om den jeg fant var bedre enn den jeg var :)

Gjest StockDama
Skrevet

da ville jeg fort skjønt at selv om jeg ikke var meg, så var jeg meg fordet, for jeg kan ikke være deg..så da må jeg være meg.

Så ingen krise der.

Skrevet
da ville jeg fort skjønt at selv om jeg ikke var meg, så var jeg meg fordet, for jeg kan ikke være deg..så da må jeg være meg.

Så ingen krise der.

Er du så sikker på dette? Selv om du ikke er meg, kan det jo hende at du er en annen enn den du tror du er.

Gjest StockDama
Skrevet
Er du så sikker på dette? Selv om du ikke er meg, kan det jo hende at du er en annen enn den du tror du er.

Men jeg kommer alltid til å være meg. Så jeg er egentlig fornøyd, uansett.

Skrevet
Men jeg kommer alltid til å være meg. Så jeg er egentlig fornøyd, uansett.

Det høres jo veldig bra ut. Jeg tror jeg hadde følt meg lurt. Trill rundt.

Skrevet

Tror jeg hadde virret rundt uten stand til å gjøre så mye, og tenkt... hmmmmmm.... hva skjer.....???

Skrevet
Sort Orm er inspirasjonen bak denne tråden:

Hva om du plutselig en dag fant ut at du ikke var du, men noen helt annen? Hva ville du ha gjort da? Ville du blitt sint? Forvirret?

Jeg ville antakelig blitt like forvirret som alle de som virkelig opplever dette. Det er sykdommer som fører til at man ikke gjenkjenner seg selv. Og ja, det kan skje over natten. Og så ville jeg antakelig blitt sint, og frustrert, og sint ... Det er gjerne et mønster, dette med forvirring og sinne.

Gjest Sorte Orm
Skrevet

Jeg tror at jeg hadde blitt svært forvirret. Og prøvd om jeg kunne finne ut hvem jeg egentlig var

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville drept kollegaen min mens jeg fortalte ham hvor fantastisk Huey Lewis & the News er. Ville også brukt motorsag på diverse jenter jeg dro med meg hjem, og til slutt ville jeg ringt advokaten min og skreket om at jeg var meg selv om jeg ikke var meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...