Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei =) Forslag til hvilken øyneskygge farger jeg kan bruke? Øynene mine er hovedsakelig grønne, men det finnes hint av grått og blått der og. Bruker som oftest grønt eller brunt, men blir lei av å være så lite variabel. Før har jeg fått tips om å bruke rosa og lilla, men om jeg bruker slike farger ser jeg helt neddopa ut, er nemmelig veldig blek i huden. Vil prøve å bruke en farge som kan fremheve det grønne. Tips?
snooops Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har også grønne/grå/blå øyne, men mine har mest blått i seg tror jeg. Jeg er veldig glad i lillafarger, og er veldig blek sånn som deg (bruker stort sett lyseste farge i alle foundationer). Hvis du føler du er syk ut i rosa og lilla er det sikkert fordi du bruker feil nyanse. Hvis du er kald i huden sånn som meg så vil varme lillafarger få deg til se skikkelig herpa ut. Synes rosa er fint til grønne øyne også, men det bør unngås dersom du er rød rundt eller i øynene, siden rosatoner har lett for å fremheve dette.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Ok, da prøver jeg meg på ny med lilla. Huden min er kald som din den og, men har ikke det problemet med å bli rød rundt øynene. Noe som er et problem for meg derimot er å finne en foundation som er lys nok. Har utrolig mange, men alt blir for mørkt, eller jeg føler det hvertfall sånn. Syntes det blir så stygt om det blir veldig overgang fra ansiktet ned til halsen. Men er ihvertfall fortsatt på utkikk, og har funnet et pudder som fungerer greit. Takk ihvertfall, det var til hjelp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå