mee mee Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Er på "ferie" nå i 2 uker, og glemte min i hjembyen. Så jeg må ha en billig nødmaskara. Men har ikke brukt billig maskara på mange år, så jeg vil gjerne ha noen forslag på noen som funker greit. Er ute etter lengde og fylde!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Maxfactor masterpiece/masterpiece max? Jepp!!!!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Maybelline har en god en i en grønn, metallisk hylse.
Ce'Nedra Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Maxfactor masterpiece/masterpiece max? Denne vant akkurat en forbrukertest.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Masterpiece-mascaraene (begge to) er absolutte favoritter hos meg, jeg ser knapt på andre mascaraer for tida, og det er veldig uvanlig.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 jeg har prøvd denne masterpiece og er ikke så begeistret. Min favoritt er Gosh, og den er enda billigere enn max factor.
lunina Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 En blå maybeline hos H&M. 50 kr. På tilbud nå. Gudd shit!
Gjest Emily<3 Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Er på "ferie" nå i 2 uker, og glemte min i hjembyen. Så jeg må ha en billig nødmaskara. Men har ikke brukt billig maskara på mange år, så jeg vil gjerne ha noen forslag på noen som funker greit. Er ute etter lengde og fylde! Min yndlings maskara er Loreal max volum,(grå utenpå) den er jeg sikker på at du finner samme hvor du er i verden. Vær oops på at den klumper litt, men den gir deg UTROOOLIG volum.
Gjest Tigress Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Maybellines Great Lash eller Max Factor Masterpiece. Billig og bra, eg likar best den første.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Maybellines Great Lash eller Max Factor Masterpiece. Billig og bra, eg likar best den første. tenker hun har kommet hjem fra ferien nå og at det ikke lenger er et issue i og med at hun skrev innlegget i mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå