Gå til innhold

Rumpehår hos jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det vanlig at jenter har kjønnshår som nærmer seg rumpesprekken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, litt i hvertfall. men ikke nevn det til henne om du ikke har et ønske om å bli skutt/nektet adgang innsyn til området:P

Skrevet
jepp, litt i hvertfall. men ikke nevn det til henne om du ikke har et ønske om å bli skutt/nektet adgang innsyn til området:P

Ikke nevn det? Jeg tror da de aller aller fleste jenter med rumpehår er veldig klar over at de har hår i rumpa :lol:

Skrevet
Ikke nevn det? Jeg tror da de aller aller fleste jenter med rumpehår er veldig klar over at de har hår i rumpa :lol:

:fnise: ,men heldigvis ikke så mye PÅ rompa :lur:

Skrevet

Helt vanlig med rumpehår men de fleste fjerner det samtidig som man fjerner hele eller pynter på det øvrige kjønnshåret. Jeg liker å gi oralsex (både foran og bak) og dette blir rensligere når området er hårløst. :)

Gjest lillelinn
Skrevet (endret)
Helt vanlig med rumpehår men de fleste fjerner det samtidig som man fjerner hele eller pynter på det øvrige kjønnshåret. Jeg liker å gi oralsex (både foran og bak) og dette blir rensligere når området er hårløst. :)

Jeg skulle gjerne ha fjerna fjonene rundt rumpehullet, men den dumme gillette venus er ikke akkurat skapt for min rumpe... Kommer ikke ordentlig til og ender bare med å kutte meg opp. Det svir. Derfor får det være noe fjoner bak der.

Endret av lillelinn
Gjest Gjest_mari_*
Skrevet
Jeg skulle gjerne ha fjerna fjonene rundt rumpehullet, men den dumme gillette venus er ikke akkurat skapt for min rumpe... Kommer ikke ordentlig til og ender bare med å kutte meg opp. Det svir. Derfor får det være noe fjoner bak der.

Jeg liker ikke gillette venus, så jeg bruker gillette M3 power! den er beregnet til menn da men det spiller ingen rolle... den passer på gillette venus sitt skaft:) den en tynnere å mye bedre! Prøv den du:)

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg liker ikke gillette venus, så jeg bruker gillette M3 power! den er beregnet til menn da men det spiller ingen rolle... den passer på gillette venus sitt skaft:) den en tynnere å mye bedre! Prøv den du:)

det er så sant så sant...de jentebarberbladene suger pung.

Skrevet

Prøv brasiliansk voks.. Da fjerner de alt bak og så mye du vil foran. Helt fantastisk ;)

Skrevet

de fleste vet nokk om dem. men har erfaringer på at det ikke er noe triks å nevne dem. selv om det var bare på tull:P

Skrevet

Jeg vet godt at jeg har hår i rumpa, men det er da ærlig talt ikke mange hårene, og de er dessuten veldig lyse og tynne. Men de forsvinner under barberingen.

Skrevet

Kan ikke si det er noe jeg tenker over, og typen har visst ikke latt merke til hvorvidt det er haar der eller ikke.

Skrevet

Tjaa..Typen min utbrøt en gang "så jenter har også håpr i rompa" når han skulle ta meg i doggie :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er greit med rumpehår, jeg. Det viser at man er et menneske :fnise:

Skrevet

Hadde en diskusjon i vennegjengen om dette for en tid tilbake.

Enkelte menn med flere lange forhold bak seg tror at jenter ikke har hår i rompa. :)

Han ene ble litt overrasket da jeg fortalte at jenter HAR hår i rompa, og samboeren hans måtte rødmende innrømme at hun hadde holdt det hemmelig for han i 7 år.... :ler:

Det ble mye latter rundt bordet ihvertfall...

Skrevet
Enkelte menn med flere lange forhold bak seg tror at jenter ikke har hår i rompa. :)

Haha. :P

Skrevet
Han ene ble litt overrasket da jeg fortalte at jenter HAR hår i rompa, og samboeren hans måtte rødmende innrømme at hun hadde holdt det hemmelig for han i 7 år.... :ler:

har sex med lyset av de da.

Du får be dem sette på lyset neste gang de har sex

Skrevet

Rompehår.. Det er egentlig ekkelt sted å ha hår? Hehe, men det er det uansett :P uææh, det der hørtest ekkelt sagt ut, btw..! Jeg gremmes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...